نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

صداپیشه‌ مایکل در GTA 5: شایعات مربوط به GTA 6 را باور نکنید

ند لوک، صدا پیشه‌ی شخصیت مایکل در بازی GTA V به طرفداران توصیه کرد که به شایعات مختلف در مورد نسخه‌ی بعدی سری یعنی Grand Theft Auto 6 توجه نکنند.

این موضوع که بالاخره طرفداران روزی می‌توانند نسخه‌ی بعدی سری Grand Theft Auto را تجربه کنند، بر کسی پوشیده نیست و شرکت راکستار گیمز قطعا در حال تهیه و توسعه‌ی سری بازی بسیار محبوب خود است. هنوز پس از گذشت نزدیک به هفت سال از زمان انتشار نسخه‌ی قبلی یعنی بازی موفق GTA V، هیچ اطلاعاتی از اینکه نسخه‌ی بعدی چگونه می‌تواند باشد به صورت رسمی از سوی سازندگان مطرح نشده است و به همین دلیل بازار شایعات مختلف پیرامون این موضوع بسیار داغ است. یوتوبرهای مختلف برای جلب توجه دست به تولید شایعاتی می‌زنند که برخی از آن‌ها براساس می‌توانند به وقوع بپیوندد اما اکثر آن‌ها تنها فریبی است برای آن که بازخورد‌های ویدیو‌های آن‌ها را زیاد کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ند لوک صداپیشه‌ی شخصیت مایکل دسانتا در نسخه‌ی قبل، به طرفداران توصیه کرده است که به شایعات پیرامون نسخه‌ی بعدی سری جی تی ای (که ممکن است GTA VI نام داشته باشد) توجهی نکنند و فقط منتظر شنیدن اخبار رسمی از سوی راکستار باشند. 

در جریان ویدیوی زنده‌ای که چندی پیش لوک همراه با شان فونتنو (صداپیشه‌ی شخصیت فرانکلین در GTA V) در اینستاگرام منتشر کرد، از او در مورد شایعات پیرامون نسخه‌ی بعدی GTA سوال پرسیده شد و او در پاسخ گفت که تنها کسانی که داخل شرکت راکستار مشغول به کار هستند در این مورد اطلاعات دارند و هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند اطلاعات دقیقی را جز آن‌ها در اختیار داشته باشد. 

لوک در این لایواستریم بیان کرد:

برخی می‌گویند که GTA 6 در شهر وایس سیتی جریان خواهد داشت؛ چگونه کسی توانسته تا به این اطلاعات دست پیدا کند؟ مردم، متوجه نیستید؟ هر چه که در اینترنت توسط افرادی مانند BossManFTheWorld یا هرچه که اسمش هست را باور نکنید. آن‌ها به هیچ اطلاعات درون سازمانی‌ای دسترسی ندارند و فقط قصد دارند تا شما روی ویدیوی آن‌ها کلیک کنید. تنها زمانی که شما اخبار رسمی را از راکستار بشنوید، می‌توانید آن را باور کنید. 

اشاره‌ی لوک به یوتوبر معروف MrBossFTW است که در یوتوب ویدیو‌های زیادی را در مورد شایعات مختلف GTA 6 به اشتراک گذاشته است. 

GTA V

در هر صورت به نظر می‌رسد که تا انتشار نسخه‌ی بعدی سری GTA زمان زیادی باقی مانده است چرا که راکستار کوچک‌ترین اطلاعاتی را از بازی تاکنون منتشر نکرده است و به همین دلیل فعلا نباید منتظر انتشار این بازی بود. در کنار این مورد بازی GTA V همچنان پس از گذشت سال‌ها از عرضه‌ی خود همچنان به فروش بی‌نظیرش ادامه می‌دهد و درآمد راکستار از بخش آنلاین بازی یعنی GTA Online نیز بسیار مطلوب گزارش شده است و به همین خاطر راکستار چندان عجله‌ای نیز برای انتشار نسخه‌ی بعدی ندارد. از طرفی نیز از آن‌جایی که راکستار فعلا کارمندان خود را به خانه فرستاده تا به صورت دورکاری در این شرکت فعالیت کنند، احتمالا روند ساخت بازی‌های آینده‌ آن‌ها چندان سریع پیش نمی‌رود. نویسنده‌ی ارشد این سری یعنی دن هاوسر نیز در سال ۲۰۱۸ بیان کرد که عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی سری با توجه به شرایط فعلی سیاسی حاضر در آمریکا آسان نیست. او چندی پیش شرکت راکستار را ترک کرد. 

نظر شما در مورد توصیه صداپیشه‌ی شخصیت مایکل در بازی GTA V چیست؟‌ به نظر شما هیچکدام از شایعاتی که پیرامون Grand Theft Auto 6 منتشر شده‌اند، حقیقت ندارند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از انتظارات خود از نسخه‌ی بعدی GTA به ما بگویید.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده