نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۷

فردا اولین قسمت برنامه Inside Xbox در سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود

مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که اولین قسمت برنامه Inside Xbox در سال ۲۰۲۰، فردا با تمرکز روی بازی‌هایی چون Grounded و Gears Tactics پخش می‌شود.

مایکروسافت همانند دو رقیب سنتی خود یعنی نینتندو و سونی در راستای انتشار انواع و اقسام اخبار و اطلاعات مرتبط با بازی‌های کنسول ایکس باکس برنامه‌ای به‌نام Inside Xbox برگزار می‌کند. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای به‌صورت رسمی زمان برگزاری اولین قسمت این برنامه در سال میلادی ۲۰۲۰ را اعلام کرد.

براساس اطلاعات و جزییات منتشر شده، ردموندی‌ها جدیدترین قسمت از برنامه خود را قرار است در تاریخ ۱۹ فروردین (هفت آوریل) از ساعت ۱:۳۰ بامداد توسط رسانه‌هایی چون میکسر، یوتیوب، فیسبوکو توییتر به‌صورت زنده پخش کند. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی کوتاهی از برنامه‌های این غول تکنولوژی در قسمت پیش‌روی Inside Xbox دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

 به‌‌نظر می‌رسد مایکروسافت باتوجه به جزییات ارایه شده در بیانیه خود، تمرکز و هدف اصلی این قسمت از برنامه روی بازی سبک بقا و کوآپ Grounded،‌ بازی جدید و استراتژی و نوبتی از مجموعه Gears of War تحت عنوان Gears Tactics، بازی شبیه‌ساز دزدان دریایی و بسیار محبوب Sea of Thieves، برنامه ایکس باکس گیم پس، خبرهای جدید و جذاب از تیم ID@Xbox و غیره، خواهد بود. نکته جالب و قابل توجه این است که در این قسمت از برنامه جیسن رونالد، مدیر بخش مدیریت برنامه‌های ایکس باکس سری ایکس، نیز با حضور خود قرار است درمورد امکاناتی که مشخصات سخت‌افزاری این کنسول در اختیار گیمرها قرار می‌دهد، صحبت کند.

در ادامه برنامه Inside Xbox، استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) نیز استریم زنده‌ای درحدود ساعت ۲:۱۰ دقیقه بامداد از حالت تک‌نفره بازی Grounded دراختیار علاقه‌مندان خود قرار می‌دهد. باتوجه به این اوصاف پیش‌بینی می‌شود که اولین قسمت Inside Xbox در سال ۲۰۲۰ حدود چهل دقیقه به‌طول انجامد.

نظر شما در مورد محتوای این قسمت برنامه اینساید ایکس باکس چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده