نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

Marvel's Avengers بیش از ۱۰۰ پرک برای تجهیزات شخصیت‌ها در دسترس خواهد گذاشت

طبق اعلام سازندگان، بیش از ۱۰۰ پرک منحصر به فرد برای تجهیزات و قابلیت‌های شخصیت‌ها در دسترس بازیکنان بازی Marvel's Avengers قرار خواهد گرفت.

از زمان تاخیر خوردن بازی Marvel's Avengers تقریبا این بازی در سکوت خبری رفته است و سازندگان بازی یعنی استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) اطلاعات دیگری را از بازی منتشر نکرده‌اند. پیش از تاخیر خوردن، بازی Marvel’s Avengers برای انتشار در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی شده بود، اما چندی پیش اسکوئر انیکس اعلام کرد که این بازی با چهار ماه تاخیر و در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ عرضه خواهد شد. حال طبق آخرین اخبار بازی،‌ در طی پرسش و پاسخی در سایت ردیت، وینس ناپولی، طراح ارشد مبارزات بازی، جزییات جالبی را از بازی منتشر کرده است. 

پیش از این اعلام شده بود که سیستم لوت کردن و تجهیزات بازی بسیار غنی خواهند بود و بازیکنان می توانند از طریق پرک‌های مختلف (Perk)‌ برای شخصیت‌های خود قابلیت‌های جدیدی ایجاد کنند. حال ناپولی اعلام کرده است که اکثر پرک‌های بازی فعلا در مرحله‌ی آزمایش‌های اولیه هستند و انتظار می‌رود که در بازی نهایی شاهد بیش از ۱۰۰ پرک متفاوت برای تجهیزات و قابلیت‌ها شخصیت‌های بازی باشیم. ناپولی در این مورد بیان کرد که:

بیشتر این پرک‌ها در مراحل آزمایش اولیه به‌سر می‌برند. تلاش بسیار زیادی برای بهینه‌سازی سیستم تجهیزات و لوت بازی انجام شده است و من فکر می‌کنم در نهایت بیش از ۱۰۰ پرک مختلف در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. پرک‌ها به‌طور اختصاصی به اسلات آیتم و همچنین پرک دیگری که روی آیتم‌ها وجود خواهد داشت، بستگی دارد.

بازی Marvel's Avengers برای انتشار در تاریخ ۱۴ شهریور روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی‌ سی و استیدیا برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما در مورد قرارگیری ۱۰۰ قدرت منحصر به فرد برای تجهیزات و قابلیت‌های شخصیت در بازی Marvel's Avengers چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده