// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

بازی Streets of Rogue 2 در حال ساخت است

سازنده‌ی بازی‌ مستقل Streets of Rogue اعلام کرد بازی Streets of Rogue 2 در مراحل اولیه ساخت خود قرار دارد و یک آپدیت جدید با نام Version 88 نیز به‌زودی منتشر خواهد شد.

 بازی Streets of Rogue که مراحل تولید آن شش سال طول کشید، یک بازی Rogue-lite است که بازیکنان را در یک محیط شهری که مدام در حال تغییر است، قرار می‌دهد. این بازی در سال ۲۰۱۷ توسط فردی با نام مَت دوبروفسکی (Matt Dabrowski) ساخته شد و شرکت TinyBuild Games وظیفه انتشارش را بر عهده داشت. به‌تازگی سازنده‌ی این بازی اعلام کرده است که بازی Streets of Rogue 2 در مراحل اولیه ساخت خود قرار دارد.

او می‌خواهد آزادی اضافه کردن ویژگی‌های تأثیرگذار جدید به بازی را داشته باشد، اما به‌گونه‌ای که این ویژگی‌ها بازی موجود را خراب نکنند یا اساساً گیم پلی آن‌را تغییر  ندهند. دوبروفسکی برای دنباله‌ی بازی Streets of Rogue امیدوار است. او در این‌باره گفت:

امیدوارم که ثبات کار فعلی من، به من این امکان را بدهد تا با صرف زمان کمتر برای حل باگ‌ها و مشکلات بازی، بتوانم دنیای بازی را گسترش بدهم و یک سیستم سرگرم کننده جدید را نیز به آن اضافه کنم. 

هم‌اکنون بازی Streets of Rogue 2 در مراحل اولیه‌ی برنامه‌ ریزی برای ساخت قرار دارد. دوبروفسکی در این‌باره گفت:

من برای هیچ کدام از این‌ها جدول زمانی ندارم. مراحل بعدی برای من اساسا آزمایش با سیستم‌ها و تکنولوژی جدید خواهد بود و مدت زمانی طول خواهد کشید تا بتوانم محتویاتی قطعی را با شما به اشتراک بگذارم. من فقط می‌خواستم اید‌ه‌ای راجع به آنچه در فکر من می‌گذرد به شما ارائه دهم. اگر بخواهم صادقانه بگویم، من حتی در این مقطع یک برنامه‌ی طراحی مشخص هم ندارم، فقط یک ایده کلی درباره‌ی کاری که می‌خواهم از این پس انجام بدهم در ذهنم دارم.

او در ادامه از طرفداران خواست که تا پیشنهاد‌ها خود را با او به اشتراک بگذارند.

او در همین پست استیم خود اعلام کرد که به‌روزرسانی جدیدی با عنوان Version 88 برای بازی Streets of Rogue به‌زودی برای پی سی منتشر خواهد شد. وی سپس بابت اینکه به‌روزرسانی‌های کنسول‌ها از نسخه‌ی PC بسیار عقب‌تر هستند نیز عذرخواهی کرد. او دلیل این اتفاق را به وجود آمدن مشکلات کوتاه مدت عجیبی با ناشر خود اعلام کرد که باعث شده است روند تولید محتویات بازی کمی تأخیر بخورد.

بازی Streets of Rogue در ابتدا به‌صورت دسترسی پیش از موعد یا Early Access ازطریق استیم برای پی سی و مک قابل دریافت بود و کمی بعد برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده