// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۸

بسته الحاقی جدید بازی Totally Accurate Battle Simulator با نام Bug منتشر شد

استودیو لندفال گیمز جدیدترین بسته الحاقی بازی Totally Accurate Battle Simulator را با نام Bug منتشر کرد که حشرات را به این بازی اضافه می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Landfall Games با انتشار اولین بسته الحاقی پولی بازی Totally Accurate Battle Simulator با نام Bug، حشرات را وارد این بازی کرد. در این DLC تعداد ۱۱ حشره مختلف وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را از منو انتخاب کنید. البته خصوصیات این حشرات را می‌توان روی شخصیت‌های بازی اعمال کرد؛ به‌ عنوان مثال می‌توانید سایز نیروهای داخل بازی را تغییر دهید یا برای آن‌ها بال نصب کنید. تمامی این کارها برای این است که بازیکن بتواند تغییرات بیشتری در یونیت‌های بازی اعمال کند.

قیمت بسته الحاقی Bug بازی Totally Accurate Battle Simulator تنها ۴.۹۹ دلار است و لندفال گیمز قول داده است که تمامی سود حاصله از فروش بسته‌ها را به سازمان پزشکان بدون مرز اهدا کند. البته یک نسخه رایگان هم از این DLC وجود دارد که همان محتوای نسخه پولی را به بازی اضافه می‌کند. با در نظر گرفتن این نکته که فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز از فروش هر نسخه از این بسته‌ها سهمی دریافت می‌کنند، راهی دیگر این است که نسخه رایگان را دانلود کنید و به‌صورت مستقیم به سازمان پزشکان بدون مرز کمک کنید.

این بازی در حال حاضر در فروشگاه‌های استیم و اپیک گیمز موجود است. استودیو لندفال گیمز هم در حال حاضر مشغول کار کردن روی یک بازی انحصاری ایکس باکس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده