نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

ریسپاون: اضافه شدن قابلیت کراس پلی به Apex Legends بسیار حیاتی است

داستی ولچ، مدیر ارشد عملیاتی بازی Apex Legends، در مصاحبه اخیر خود به اهمیت بالای وجود قابلیت کراس پلی بین کنسولی برای بازی‌های سبک بتل رویال تاکید کرد.

چند سالی است که اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی تمرکز ویژه‌ای روی پیاده کردن ویژگی کراس پلی بین کنسول‌ها دارند؛ قابلیتی که گیمر را برای بازی با دوستان خود، محدود به داشتن کنسول خاصی نمی‌کند و افراد می‌توانند با سایر گیمرها در سراسر جهان فارغ از نوع پلتفرم، بازی مورد نظر خود را تجربه کنند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بالاخره پس از تلاش‌های فراوان، در حال حاضر بازی‌هایی چون فورتنایت، Rocket League و COD: Modern Warfarfe توانسته‌اند این قابلیت را برای کاربران خود فعال کنند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، داستی ولچ، مدیر ارشد عملیاتی بازی Apex Legends، اعتقاد دارد که وجود قابلیت کراس پلی برای بازی های بتل رویال بین کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق ادعای ولچ، گیمرها از نبود امکان تجربه بازی با دوستان خود روی پلتفرم‌های متفاوت، احساس ناامیدی دارند.

من اعتقاد دارم ویژگی کراس پلی در صنعت بازی‌های ویدیویی امری قابل انتظار و وجود آن در بازی‌هایی مثل Apex Legends از اهمیت بالایی برخوردار است. من و چد، کارگردان بازی، معمولا در مواقع بی‌کاری و آزاد خود در محل کار، Apex Legends را بازی می‌کنیم. روزهای جمعه و آخر هفته نیز در خانه‌های خود در حالیکه هرکدام از ما دو پلتفرم متفاوت دارد، اما علاقه زیادی داریم که با هم بازی را تجربه کنیم. به‌عنوان یک تجربه شخصی من فکر می‌کنم که قابلیت کراس پلی بسیار مهم است.

در حالیکه چندی پیش استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک‌-تو، قابلیت کراس‌پلی را حرکتی مثبت خواند و ادعا کرد به‌دلیل تمایل گیمر‌ها به آن، درنهایت شاهد اجرایی شدن این ویژگی خواهیم بود، اما حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی غول‌های فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی بالاخره تسلیم کامل خواسته گیمرها درخصوص کراس پلی خواهند شد؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده