نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۸

معرفی بازی موبایل GWENT: The Witcher Card Game

در بازی موبایل GWENT: The Witcher Card Game به بازی کارتی مورد علاقه جهان The Witcher ملحق خواهید شد و مشغول انجام این بازی مهیج می‌شوید. با زومجی همراه باشید.

همه بازیکنان جهان پرماجرای مجموعه The Witcher را به خوبی می‌شناسند. جهانی پر از اتفاقات هیجان‌انگیز که با شخصیت گرالت ریویا همراه می‌شویم و داستان‌های مختلف و شکار هیولاهای مخوف را تجربه می‌کنیم. بازی موفق The Witcher 3 دارای مینی گیمی‌ بود که بازیکنان یک بازی کارتی به اسم GWENT را در کافه‌های جهان Continent تجربه می‌کردند. این بازی کارتی به قدری مورد توجه بازیکنان قرار گرفت که استودیو CD Projekt Red تصمیم گرفت این بازی را به صورت مجزا توسعه و منتشر کند. با این اوصاف، مدتی است بازی موبایل GWENT: The Witcher Card Game برای گوشی‌های موبایل در دسترس قرار گرفته و در همین مدت کوتاه با استقبال بالای بازیکنان مواجه شده است. در این مطلب، قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس تا پایان همراه زومجی باشید.

GWENT: The Witcher Card Game

بازیکن باید برای گذاشتن کارت‌ها، از استراتژی مناسبی استفاده کند

بازی اندروید GWENT: The Witcher Card Game اثری در سبک کارتی است که به‌صورت رایگان یا free-to-play در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این بازی موبایل دارای قوانین و کارت‌های متنوعی است که بازیکن باید تمام موارد بازی را به خوبی یاد بگیرد. توصیه می‌شود، بخش آموزشی بازی را حتما با دقت دنبال کنید تا در ادامه با مشکل روبرو نشوید. هر مسابقه در ۳ راند برگزار می‌شود و بازیکن باید ۲ راند از ۳ راند را برنده شود. در هر راند تعداد ۱۰ کارت به بازیکن تعلق می‌گیرد و در هر نوبت با یک کارت بازی می‌کند. هر کارت دارای قدرت و ویژگی خاصی است که هرکدام امتیازی در بالای کارت دارد. بازیکن با گذاشتن هر کارت در صفحه، با توجه به امتیاز کارت، امتیازی در سمت راست صفحه بازی محاسبه می‌شود؛ این امتیازات به مرور جمع می‌شود تا زمانی که کارت‌های بازیکنان تمام شود. با تمام شدن کارت‌ها و محاسبه جمع امتیازات، برنده راند کسی است که بیشترین امتیاز را با گذاشتن کارت‌ها در صفحه کسب کرده باشد. با نبردهای میان کارت‌های وسط صفحه، امتیازات کم یا زیاد می‌شود و ممکن است بازیکن کارتی را بگذارد که موجب شود تعدادی از کارت‌های رقیب از بین برود. لازم به ذکر است، کارت‌ها در ۵ دسته کلی تقسیم می‌شوند که هرکدام دارای قدرت‌ها و ویژگی منحصر بفردی هستند. بازیکن باید در طول بازی استراتژی خوبی برای شکست دادن رقیب بچیند تا بتواند برنده مسابقه شود. گیم‌پلی بازی آیفون GWENT بسیار جذاب و چالش‌برانگیز است که می‌تواند بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم خود کند.

GWENT: The Witcher Card Game

بازی GWENT در جهان بازی‌های ویچر جریان دارد

بازی موبایل GWENT: The Witcher Card Game دارای گرافیکی سه‌بعدی و انیمیشنی است. محیط بازی در جهان بزرگ و پرجزئیات کانتیننت جریان دارد و کسانی که سه‌گانه The Witcher را تجربه کرده باشند، از فضای بازی لذت خواهند برد. شایان ذکر است، موسیقی متن و صداهای بازی از مجموعه بازی‌های The Witcher استفاده شده است. این بازی به‌صورت آنلاین قابل بازی است و حجمی ۲ گیگابایتی دارد. همچنین،‌ این اثر دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکنان می‌توانند با پول واقعی، آیتم‌های گوناگونی را خریداری کنند.

بازی موبایل GWENT: The Witcher Card Game اثری جذاب و مهیج است که به تمام علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی پیشنهاد می‌شود. گیم‌پلی غنی و پرجزئیات بازی به همراه گرافیک بصری زیبا موجب شده است این بازی جزو بهترین‌ بازی‌های اندروید قرار بگیرد. این بازی هم‌اکنون در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید از طریق لینک‌های پایین این بازی کارتی را دانلود و تجربه کنید: 

دانلود بازی اندروید و آیفون GWENT: The Witcher Card Game


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده