نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

علیرضا داوودنژاد پیشنهاد پخش فیلم‌ های سال 98 را در شبکه نمایش خانگی داد

علیرضا داوودنژاد، کارگردان ایرانی پیشنهاد پخش صد فیلم تولید شده در سال ۱۳۹۸ از طریق شبکه نمایش خانگی را برای نگه داشتن مردم در خانه ارائه کرده است.

همانطور که می‌دانید، شیوع ویروس کرونا در ایران و اکثر کشورها ادامه دارد. یکی از نکات اصلی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، در خانه ماندن عنوان شده است. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ علیرضا داوودنژاد، کارگردان ایرانی پیشنهاد داده است که برای نگه داشتن مردم در خانه‌ها، صد فیلمِ تولید شده طی سال گذشته در شبکه نمایش خانگی پخش شوند. از آثار تولید شده در سال گذشته می‌توان به «درخت گردو»، «روز صفر»، «شنای پروانه»، «عنکبوت» و «خروج» اشاره کرد. علیرضا داوودنژاد به قرار زیر صحبت‌هایی کرد.

صد فیلم تولید پارسال به دلیل کرونا به دربسته سالن‌ها خورده‌اند و زمین مانده‌اند. مجمع فیلمسازان این را یک فرصت طلایی می‌داند برای اینکه با راه انداختن وی او دی ملی که با انترنت پرسرعت کم هزینه بتواند این فیلم‌ها را به همه کشور و خانه‌ها برساند این صد فیلم را وارد نمایش خانگی سراسری و ملی کنند.

فیلم درخت گردو

علیرضا داوودنژاد در ادامه اضافه کرد:

الان سریال «پایتخت» ده‌ها میلیون مخاطب دارد با پایان «پایتخت» چگونه می‌خواهید ملت را در خانه نگه دارید؟ صد فیلم اگر وارد وی او دی ملی بشوند و به سراسر ایران و خانه ها بروند می تواند در خلوت کردن خیابان‌ها موثر باشد و زمینه تحقق سینمای ملی که سرمایه و سفارشش را از ملت می‌گیرد را فراهم کند و فیلم دیدن هم برای مردم ارزان تر تمام می‌شود.

علیرضا داوودنژاد اولین فیلم سینمایی خود را در سال ۱۳۵۴ با نام «نازنین» ساخت. این کارگردان تاکنون فیلم‌های «شاهرگ»، «قدغن»، «جایزه»، «خانه عنکبوت»، «بی‌پناه»، «نیاز» و «کلاس هنرپیشگی» را ساخته است. شما کاربران زومجی چه نظری درباره صحبت‌های علیرضا داوودنژاد دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده