// شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۰

شرکت Abkoncore کیس Ramesses 310 را رسما معرفی کرد

شرکت Abkoncore در تازه‌ترین اقدام خود کیس Ramesses 310 را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار سخت افزار، شرکت Abkoncore جدیدترین کیس خود را با نام Ramesses 310 معرفی کرد. این کیس در رده پرمیوم قرار می‌گیرد و در حقیقت یک Chassis بسیار نازک تلقی می‌شود که دارای شیشه‌های حرارت‌دیده به‌عنوان پنل در اطراف است. طبق اطلاعات وب‌سایت Guru3D، کیس Ramesses 310 شرکت Abkoncore از استیلی با ضخامت ۱ میلی‌متر ساخته شده است که منبع تغذیه با طول حداکثری ۲۷۰ میلی‌متر در بالا (سقف) آن سوار می‌شود.

کیس | شرکت Abkoncore

در این کیس از کیت مخصوص Spider Spectrum Remote که مختص شرکت Abkoncore است، استفاده شده است. این کیت شامل یک سیستم کنترل چراغ‌های RGB LED است که در آن ریموت کنترل، هاب برای استفاده چراغ‌های RGB یا فن‌ها و شش عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری وجود دارند. دو عدد از این فن‌ها در کف (به‌صورت InTake یا ورود هوا)، دو عدد در سقف (به‌صورت Exhaust یا خروج هوا) و دو عدد هم در پشت کیس (به‌صورت Exhaust یا خروج هوا) سوار شده‌اند. همچنین در کیس Abkoncore Ramesses 310 می‌توانید از یک رادیاتور ۱۲۰ یا ۲۴۰ میلی‌متری در سقف، یک عدد با همین مشخصات در کف و یک عدد هم با همین مشخصات در پشت استفاده کنید.

کیس | شرکت Abkoncore

ابعاد این کیس ۳۳۰ در ۲۲۰ در ۵۶۷ میلی‌متر و وزن آن هم ۹ کیلوگرم است. همچنین دارای ۹ اسلات PCI است و مادربرهای کلاس ATX ،E-ATX ،M-ATX و Mini-ITX در آن به‌خوبی نصب می‌شوند. در قسمت نصب هارد دیسک هم می‌توانید دو عدد هارد دیسک ۳.۵ اینچی و سه عدد هارد ۲.۵ اینچی را به‌راحتی نصب کنید. حداکثر طول کارت گرافیکی هم که در این کیس جا می‌شود ۳۰۵ میلی‌متر است و همچنین خنک‌کننده پردازنده هم نباید از ۱۷۲ میلی‌متر بزرگ‌تر باشد. دکمه‌های روشن و خاموش کردن کیس و پورت‌ها هم با نوار LED مزین شده‌اند.

در بخش پورت‌های ورودی خروجی جلوی کیس شاهد دو عدد پورت USB 3.0 Type-A، دو عدد پورت USB 2.0 Type-A و جک‌های صدا هستیم. کیس Abkoncore Ramesses 310 در حال حاضر با قیمت تقریبی ۱۷۳ دلار به‌فروش می‌رسد.

کیس | شرکت Abkoncore


منبع KitGuru
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده