// شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

نمایشگاه USC Games Expo به‌صورت دیجیتال برگزار خواهد شد

رویداد USC Games Expo قرار است به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت یک رویداد کاملا دیجیتال برگزار شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت USC Games اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، رویداد سالانه این شرکت به‌نام USC Games Expo، امسال به‌صورت کاملا دیجیتال برگزار خواهد شد. این رویداد قرار است طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی در تاریخ ۱۲ ماه می (۲۳ اردیبهشت ماه) به‌صورت هم‌زمان روی پلتفرم‌‌هایی مانند توییچ و همچنین وب‌سایت این شرکت برگزار شود. یک روز قبل از این تاریخ هم قرار است یک پیش‌نمایش از این رویداد نشان داده شود که دانش‌آموزان جوان و نوجوانی را به تصویر می‌کشد که قرار است با محصولات خود، به‌نوعی وارد صنعت بازی سازی شوند.

در این رویداد شاهد بیش از ۹۰ بازی هستیم که توسط دانش‌آموزان، موسسه‌ها و کسانی ساخته شده‌اند که در زمینه صنعت بازی‌ سازی در ابتدای راه قرار دارند. در زیر می‌توانید بخش‌هایی از صحبت‌های دنی بیلسون، کارگردان رویداد USC Games Expo را مطالعه کنید:

دانش‌آموزان ما نسل بعدی افراد مستعدی هستند که قرار است در زمینه ساخت بازی فعالیت کنند. رویداد USC Games Expo فرصت بسیار خوبی است برای کسانی که می‌خواهند در این زمینه دیده شوند، پروژه‌های ناشناخته خود را به نمایش سایرین بگذارند و همچنین شرکت‌های بزرگ هم می‌توانند از این فرصت برای یافتن افراد مستعد در زمینه‌ی ساخت بازی استفاده کنند.


منبع gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده