// شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

ریمستر بازی Saints Row: The Third بار دیگر فاش شد

بار دیگر نسخه ریمستر بازی Saints Row: The Third به‌ واسطه قرار گرفتن در وب‌سایت درجه بندی سنی ESRB لو رفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پیش از آن‌که شرکت دیپ سیلور به‌صورت رسمی نسخه ریمستر بازی Saints Row: The Third را معرفی کند، به واسطه وب‌سایت ESRB این بازی لو رفت. اولین بار نام این بازی در وب‌سایت GameFly دیده شده بود که به تاریخ انتشار ۷ ماه می (۱۸ اردیبهشت ماه) اشاره داشت. حالا طبق اطلاعاتی که از وب‌سایت ESRB به‌عنوان گروهی که درجه سنی بازی‌ها را مشخص می‌کند لو رفته است، بازی Saints Row: The Third Remastered قرار است برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر شود.

اطلاعات دیگری که از این بازی به‌دست آمده است شامل درجه سنی بزرگ‌سال، وجود خشونت در محیط جهان باز و مواردی از این دست است که البته قابل حدس نیز بود. از آن‌جایی که کار این موسسه تنها درجه‌بندی سنی بازی‌ها است، هنوز نمی‌دانیم که در این نسخه ریمستر دقیقا چه جزییاتی از بازی تغییر کرده است. نسخه اصلی بازی Saints Row: The Third در سال ۲۰۱۱ برای کامپیوتر، ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شد که پس از چند سال و به واسطه قابلیت Backward Compatibility به ایکس‌باکس وان نیز اضافه شد. سال گذشته هم نسخه نینتندو سوییچ بازی در دسترس قرار گرفت. تمامی بسته‌های الحاقی بازی هم در باندل نینتندو سوییچ قرار داده شد و احتمالا در ریمستر بازی نیز شاهد چنین حرکتی خواهیم بود.

Saints Row: The Third

سال گذشته شرکت Deep Silver گفته بود که در سال ۲۰۲۰ قرار است نسخه جدیدی از مجموعه Saints Row را رونمایی کند. استودیو Volition هم گفت که آن‌ها در حال کار کردن روی یک پروژه هستند، اما به دلیل پایان‌‌بندی عجیب دو بازی Saints Row 4 و Saints Row: Gat out of Hell، مجموعه Saints Row می‌تواند به چندین جهت مختلف سوق داده شود که هنوز مشخص نشده است؛ یکی از این احتمالات بازگشت به عقب و پایه‌های بازی است که البته کمی مسخره به نظر می‌رسد.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده