نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۹

لوگان ویلیامز، بازیگر سریال The Flash درگذشت

لوگان ویلیامز، بازیگر نسخه‌ی جوان‌تر بری آلن در سریال The Flash در سن ۱۶ سالگی و به‌شکل ناگهانی دار فانی را وداع گفت.

لوگان ویلیامز، بازیگر نوجوانی که بیشتر برای ایفای نقش نسخه‌ی جوان‌تر بری آلن در سریال The Flash (فلش) شبکه‌ی The CW شناخته می‌شود، به‌شکل ناگهانی در سن ۱۶ سالگی درگذشت. این اخبار از رسانه‌ی Tri-City News واقع در کوکیتلام، کانادا نشئت می‌گیرد که مارلیس، مادر ویلیامز نیز درباره‌ی فوت پسرش گفت‌وگویی با آن‌ها داشته است. مارلیس در این گفت‌وگو ضمن بیان اینکه مرگ پسرش او را از نظر روحی «کاملاً نابود» کرده است، گفت:

من آماده‌ی در آغوش گرفتن پدر و مادرم که تنها نوه‌ی خود را از دست داده‌اند، نیستم. لوگان با ظاهر شگفت‌انگیز و استعدادهایش پتانسیل تبدیل‌شدن به یک ستاره‌ی بزرگ را داشت.

The Flash / فلش

لوگان ویلیامز سابقه‌ی بازی در سریال Supernatural (فراطبیعی) را نیز در کارنامه داشت. گرانت گاستین، ستاره‌ی سریال The Flash پس از اطلاع از این خبر با انتشار یک پیام متاثر‌کننده در اینستاگرام به ویلیامز ادای احترام کرد. ویلیامز اولین‌بار در قسمت آزمایشی سریال «فلش» در کنار گاستین به ایفای نقش پرداخت و نقش نسخه‌ی جوان‌تر فلش را بازی کرد که با نام مستعار Scarlet Speedster نیز شناخته می‌شود. گرانت گاستین در این‌باره گفت:

اندکی قبل خبر ناگوار درگذشت ناگهانی لوگان ویلیامز را شنیدم. نه‌تنها استعدادها بلکه اخلاق حرفه‌ای لوگان در کار به‌شدت مرا تحت تاثیر قرار داد. در این برهه‌ی زمانی که بدون شک خانواده‌ی لوگان شرایط بسیار دشواری را پشت سر می‌گذارند، با آن‌ها احساس هم‌دردی می‌کنم. لطفاً در این برهه که برای همه‌ی ما سخت و طاقت‌فرسا است، لوگان و خانواده‌ی او را از یاد نبرید و برایشان دعا کنید.

اواخر سال گذشته برنت کراول با انتشار یک بیانیه‌ی تازه از توقف تولید سریال The Flash به‌دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد و هنوز معلوم نیست که تولید این سریال چه زمانی از سر گرفته می‌شود. البته این سریال تنها قربانی ویروس کرونا نیست و پیش‌تر تولید سریال‌های بزرگی به حالت تعلیق درآمد که از میان آن‌ها می‌توان به The Witcher (ویچر)، Midnight Mass (عشای ربانی نیمه‌شب)، Stranger Things (چیزهای عجیب) و The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) اشاره کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده