نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

سریال Turn Up Charlie با بازی ادریس البا پس از یک فصل لغو شد

شبکه نتفلیکس از لغو یک سریال دیگر خود پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن خبر داد و حال نوبت به سریال Turn Up Charlie با بازی ادریس البا رسیده است.

شبکه نت فلیکس طی ماه‌های گذشته سریال‌های متعددی را پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن لغو کرده که از جمله آن می‌توان به سریال Spinning Out (چرخش)، سریال October Faction و سریال V-Wars اشاره کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال دیگری از این سرویس استریم پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن به کار خود پایان داده است. شبکه Netflix از لغو ادامه پخش سریال Turn Up Charlie خبر داده که تنها یک فصل از آن تولید و منتشر شده بود. این سریال نتوانست نقدهای مثبتی را دریافت کند و ظاهرا استقبال خوبی هم از آن نشده بود و بدین ترتیب برای فصل دوم تمدید نخواهد شد. ادریس البا نقش اصلی سریال Turn Up Charlie را بر عهده داشت که البته قرار نیست رابطه البا با نتفلیکس در این سریال خاتمه پیدا کند.

طبق بیانیه شبکه نتفلیکس که توسط ددلاین منتشر شده، نتفلیکس از تلاش و کار سخت تیم تولید و البا که به‌عنوان بازیگر، تهیه‌کننده و یکی از سازندگان سریال نقش داشته، قدردانی کرده است. همچنین در پایان این بیانیه گفته شده که نتفلیکس مشتاقانه به دنبال ادامه همکاری و روابط کاری خود با البا در مورد پروژه‌های آینده است. در حال حاضر مشخص نیست که این همکاری پس از لغو سریال Turn Up Charlie قرار است چگونه و در چه پروژه‌هایی ادامه پیدا کند، اما می‌تواند باعث هیجان طرفداران البا شود.

سریال Turn Up Charlie داستان یک دی جی به‌نام چارلی را دنبال می‌کند که حدود یک سال پیش از نتفلیکس منتشر شده بود. علاوه‌بر البا که نقش چارلی را بر عهده داشت، پایپر پرابو، جی‌جی فیلد، فرانکی هروی، آنجلا گریفین، جید آنوکا، رینا ساوایاما، امیلی کری و کامرون کینگ، دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال کمدی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. البا به‌همراه گری رایش وظیفه ساخت سریال Turn Up Charlie را بر عهده داشته‌ بود. در خبری دیگر، شیوع ویروس کرونا باعث توقف تولید تمامی سریال‌های نتفلیکس شده و همچنین البا ماه اسفند گذشته به این بیماری مبتلا شده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده