نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

آپدیت جدید CoD: Modern Warfare و Warzone به‌همراه توضیحات محتوا منتشر شد

محتوای به‌روزرسانی مورد انتظار بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare و Warzone در دسترس قرار گرفته و تغییرات قابل توجهی را در ساختار این دو بازی مولتی‌پلیر و بتل رویال اعمال کرده است.

آپدیت جدید بازی‌های CoD: Modern Warfare و همینطور Warzone، یکی از بسته‌های بزرگ به‌روزرسانی محتوای این دو بازی محسوب شده که روی ایکس باکس وان، حدود ۱۳ گیگابایت و در پلی استیشن 4 حوالی ۱۰ گیگابایت حجم خواهد داشت. حجم محتوای آپدیت نسخه پی سی این دو بازی، بسته به یک سری عوامل دیگر متفاوت خواهد بود. دسترسی کاربران به این آپدیت هم‌اکنون برقرار است.

یکی از بزرگترین تغییراتی که به طور ویژه برای بازی رایگان و بتل رویال Warzone در نظر گرفته شده، آیتمی به نام Armor Satchel است که تعداد آرمورها یا زره‌های قابل استفاده در حین بازی را از ۵ به ۸ افزایش می‌دهد. این آیتم‌ها از طریق کشتن بازیکنان حریف و در جعبه‌های لوت باکس قابل دسترسی خواهند بود. Armor Satchel به خودیِ خود شامل هیچگونه زره محافظی نخواهند بود و صرفاً تعداد آرمورهای قابل حمل شما را افزایش می‌دهند.

Modern Warfare/Warzone

علاوه بر این، سرعت و اندازه حلقه‌ی گازی اطراف نقشه نیز در آپدیت جدید Warzone مجدداً تنظیم شده است. ضمن این که کامیون‌های حمل بار یک بار دیگر به بخش انفرادی بازی اضافه شده است. البته سرعت گردش، شتاب و حداکثر سرعت حرکت آن کاهش داده شده است.

یکی دیگر از موارد مهمی که در این به‌روزرسانی مورد تغییر قرار گرفته، پلی لیست‌ها است. حالا در بازی Modern Warfare یک پلی‌لیست جدید به نام «Shoot the Ship 24/7» اضافه شده که شامل «Cranked and Grind» نیز می‌شود. در Warzone نیز حالت‌های انفرادی، سه نفره و چهار نفره را خواهیم داشت که البته حالت Trios برای Plunder نیز شامل این موارد می‌شود. از دیگر تغییرات این قسمت، می‌توان به قرارداد جدید «Most Wanted» در Warzone اشاره کرد که چالش‌های منحصر به فردی را به بازیکن عرضه می‌کند.

سایر تغییراتی که در محتوای این آپدیت ارائه شده، شامل اصلاح کلی باگ‌ها و ایرادات فنی بازی، حل یک سری مشکلات و باگ‌های مرتبط با سلاح‌ها، آیکون‌ها، آرمورها و ظاهر کاراکترهای بازی و چندین مورد جزئی دیگر است که می‌توانید با مراجعه به این لینک، فهرست کامل آن‌ها را مشاهده کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده