نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

پری لود ریمستر کمپین COD: Modern Warfare 2 برای پی سی و ایکس باکس وان در دسترس قرار گرفت

اگر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered را روی پی سی یا ایکس باکس وان پیش‌خرید کرده باشید، از حالا می‌توانید پری-‌لود آن را دریافت کنید.

نسخه‌ی ریمستر کمپین بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 مدتی است که روی کنسول پلی اسیشن 4 در دسترس است. اما بازیکنانی که می‌خواهند این بازی را روی پی سی و ایکس باکس وان تجربه کنند، باید تا فردا صبر کنند. این بازی هم‌اکنون برای کسانی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند قابل دانلود است اما فردا قابل بازی خواهد شد.

نسخه‌ی ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 توسط بیناکس (Beenox) ساخته شده و فقط بخش داستانی یا کمپین بازی را شامل می‌شود. بخش داستانی درخشانی که در بازی اصلی که در سال ۲۰۰۹ درخشید و توانست عده‌ی بسیاری را به مجموعه‌ی کالاف دیوتی علاقه‌مند کند. شما در این بازی قصد شکار شخصی به نام ماکاروف را دارید. کسی که جنایات بسیاری مرتکب شده و باید بابت کارهایش مجازات شود. در همین حین جهان در آستانه‌ی یک جنگ جهانی دیگر قرار می‌گیرد و اتفاقات ناخوش‌آیند بسیار دیگری هم قرار است رخ دهند.

اگرچه این بازی یک ریمستر نام دارد، اما جلوه‌های بصری و گرافیکی آن به‌شدت ارتقا یافته‌اند و با نسخه‌ی اصلی در سال ۲۰۰۹ متفاوت‌اند. این نسخه همچنین از تکنولوژی HDR و رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و روی پلتفرم پی سی حتی می‌توانید آن را روی مانیتورهای فوق عریض بازی کنید. کیفیت تکسچرها و مدل‌ها در این نسخه بسیار بیشتر شده است و افکت‌های صوتی هم کیفیت تاز‌ه‌ای دارند. در یک کلام، تغییرات فراوان و راضی‌کننده‌ای در این نسخه در انتظار طرفداران است و قرار است فردا جزئیات بیشتری نیز درباره‌ی آن منتشر شود. منتقد زومجی در بررسی‌اش امتیاز ۸ را به این بازی اختصاص داد و نوشت:

Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered ریمستر خوبی از یک نسخه عالی مجموعه کالاف دیوتی است. سازندگان جلوه‌های بصری بازی را به شکلی بهبود بخشیده‌اند که تجربه کردن آن با گذشت ۱۱ سال از انتشار نسخه اصلی، اصلا تو ذوق نمی‌زند و هرچند گرافیک کلی بازی قابل مقایسه با آثار روز نیست، ولی کماکان شاهد بهبود‌های زیادی هستیم که رنگ و لعاب بهتری به بازی بخشیده‌اند. ترکیب این موضوع با کیفیت بالای بازی اصلی، باعث می‌شود تا بتوانیم اثر منتشر‌شده را یک ریمستر موفق بدانیم؛ هرچند که اگر حالت‌های چندنفره و Spec Ops بازی از آن حذف نشده بودند، ارزش تجربه بازی به مراتب بالاتر هم می‌شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی نسخه‌ی ریمستر بازی Modern Warfare 2 چیست؟ آیا این نسخه را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده