// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار نسخه ‌های کنسولی بازی Ion Fury مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ بازی Ion Fury به همراه تریلری منتشر شد.

پس از یک فرایند تغییر نام، استودیو 3D Realms سال گذشته بازی شوتر اول شخص Ion Fury که از بازی‌های دهه ۹۰ الهام گرفته بود را برای کامپیوتر منتشر کرد. این بازی توانست پس از انتشار نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. بسیاری از منتقدان چگونگی استفاده‌ی تیم سازنده از موتور قدیمی Build را که برای مدت زمانی حدود بیست سال از آن استفاده نشده بود، ستایش کردند. این بازی آرکید شوتر به زودی روی پلتفرم‌های بیشتر برای مخاطبانی گسترده‌تر در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید تریلر اعلام تاریخ انتشار این بازی برای کنسول‌های بازی را تماشا کنید.

بازی Ion Fury بدون شک یک یاد‌آور بی نقص از دوران انتشار بازی Duke Nukem 3D محسوب می‌شود. بدیهی است که الان دیگر استودیو Realms 3D همان استودیو که در دهه ۹۰ بر بازار بازی‌های شوتر حاکم بود، نیست اما بااین‌حال بسیار جالب است که آن‌ها به‌عنوان ناشر دوباره به صنعت گیم بازگشته‌اند. همچنین دیدن استفاده شدن دوباره موتور Build با چنین سبک جالبی بسیار هیجان انگیز است. این موتور از زمان انتشار بازی World War II GI در سال ۱۹۹۹ استفاده نشده بود اما بازی Ion Fury ثابت می‌کند که شما هنوز هم می‌توانید با این موتور بازی‌های شوتر باکیفیت بسازید.

البته که توسعه‌دهنده‌ی بازی Ion Fury یعنی Voidpoint تنها یک بازی شوتر ساده با الهام از بازی‌های دهه ۹۰ میلادی نساخته است. آن‌ها هزاران ویژگی جدید را که در دهه ۹۰ امکان اضافه کردن آن‌‌ها به بازی وجود نداشت به بازی اضافه کرده‌اند. بازیکنان می‌توانند انتظار ویژگی‌هایی نظیر قابلیت ذخیره خودکار، هدشات‌ها، پشتیبانی از کنترلرها و بسیاری از آپدیت‌های مختلف را داشته باشند. شما می‌توانید بدون برخورد با مشکلات اذیت‌کننده‌ی بازی‌های آن زمان، از گیم‌پلی کلاسیک این بازی لذت ببرید.

بازی Ion Fury در تاریخ ۲۵ اردیبهشت برای کنسول‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در هنگام انتشار، این بازی فقط به‌صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود و درنهایت نسخه‌ی فیزیکی این بازی نیز در تاریخ ۶ تیر عرضه خواهد شد. اگر نمی توانید صبر کنید خوب است که بدانید این بازی اکنون روی پی سی در دسترس است.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده