نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

سه بازی Gone Home ،Drawful 2 و Hob را به رایگان از فروشگاه اپیک دریافت کنید

این هفته می‌توانید سه بازی Gone Home ،Drawful 2 و Hob را به صورت رایگان از فروشگاه اپیک دریافت کنید.

طبق آخرین اخبار بازی، این هفته سه بازی در فروشگاه اپیک (Epic Game Store) رایگان شده‌اند که این سه بازی عبارتند‌ از بازی فوق‌العاده‌ی Gone Home در کنار ساخته‌ی استودیو Runic Games یعنی بازی Hob و همچنین نسخه‌ی دوم از سری Drawful. 

بازی Gone Home یک بازی اول شخص است که توسط استودیو The Fullbright Company ساخته و در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده است. این بازی داستان خانواده‌ی Greenbriar را از زاویه دید دختر خانواده روایت می‌کند که بعد از سفری طولانی، به خانه‌ی خود بازمی‌گردد و متوجه می‌شود که اعضای خانواده‌اش گم شده‌اند. بازی در زمان عرضه مورد استقبال بازیکنان و همچنین منتقدان قرار گرفت و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است. 

بازی Hob یک اثر ماجراجویی است که در دنیایی پر سروصدا و سر سبز جریان دارد و ظاهرا همه‌چیز آرام و صلح آمیز به‌نظر می‌رسد، اما این طور نیست چرا که همیشه خشونت در مکان‌هایی پنهان کمین می‌کند و سرکشی بیش از حد محیط را آلوده می‌کند و همه‌چیز را برهم می‌زند. 

در نهایت، بازی سوم بازی Drawful 2 نیز تا تاریخ ۹ آوریل (۲۱ فروردین) در دسترس است. در این بازی شما به نقاشی کردن چیز‌های بامزه و خنده‌دار می‌پردازید و سایر بازیکنان باید حدس بزنند که که این نقاشی چه طرحی است. سپس حدس‌های بازیکنان به پرسش چندگزینه‌ای تبدیل می‌شود و در آخر بازیکنان باید از میان این گزینه‌ها، پاسخ درست را پیدا کنند. 

هفته‌ی آینده نیز بازی Sherlock Holmes: Crimes and Punishments برای کاربران فروشگاه اپیک رایگان خواهد شد و هفته‌ی گذشته نیز دو بازی Tormentor X Punisher و World War Z در این فروشگاه رایگان شده بود. 

نظر شما راجع به بازی‌های رایگاه این هفته‌ی فروشگاه اپیک چیست؟ آیا به تجربه‌ی آن‌ها علاقه دارید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Vg 24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده