نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار بازی جدید Annapurna Interactive به نام If Found اعلام شد

بازی If Found، یک رمان تعاملی تصویری و دست نویس از استودیو مستقل Annapurna Interactive است که ماه آینده برای پی سی و iOS منتشر خواهد شد.

استودیوی آناپورنا اینتراکتیو (Annapurna Interactive) در طول چند سال اخیر، به طور مرتب، بازی‌های باکیفیت و مستقلی را عرضه کرده که از What Remains of Edith Finch تا Florence و Outer Wilds را شامل می‌شوند. آثار این استودیو ثابت کرده که تیم توسعه‌دهندگام آن، دیدگاه منحصر به فرد و قابل احترامی در طراحی و ساخت بازی‌های هنری و داستان محور دارند. بازی جدید این استودیو، If Found نام دارد که یک رمان تصویری تعاملی بوده و با همکاری Dreamfeel منتشر خواهد شد. امروز، تاریخ انتشار این بازی از طریق اکانت توییتر این استودیو اعلام شده، که براساس آن، باید تا ۱۹ ماه می (۳۰ اردیبهشت) انتظار عرضه این بازی زیبا را در استیم و اپ استور اپل داشته باشیم.

تماشا تریلر در توییتر

همانطور که بالاتر هم به آن اشاره شد، If Found یک رمان تصویری و تعاملی است که در موضوع «جستجو برای ارتباط» طراحی و نوشته شده است. داستان این بازی در ماه دسامبر ۱۹۹۳ و در کشور ایرلند اتفاق می‌افتد. شما نقش یک دختر جوان به نام کاسیو (Kasio) که بعد از مدت‌ها به خانه برگشته را برعهده خواهید داشت. داستان او، بعد از این که یک سیاه‌چاله‌ی بزرگ فضایی برای فراگرفتن جهان ظاهر می‌شود، حال و هوای بین ستاره‌ای (Interstellar) به خود می‌گیرد. ماجراهای غیرمنتظره و متفاوت این بازی، بسیار جذاب و هیجان انگیز به نظر می‌رسد و باید دید که در طول این مسیر با چه وقایعی رو به رو خواهیم شد.

البته که مهم‌ترین عامل متمایز کننده‌‌ی این اثر، جلوه‌های تصویری آن هستند که با دست نقاشی شده است. به نظر می‌رسد که Annapurna Interactive همچنان به طراحی منحصر به فرد جلوه‌های تصویری بازی‌های خود توجه داشته و این موضوع بسیار جالب به نظر می‌رسد. معمولاً موسیقی متن فوق‌العاده‌ای برای این‌گونه بازی‌ها طراحی می‌شود که می‌توان آن را از چیزی که در تریلر معرفی این بازی به گوش می‌رسد، پیش بینی کرد.

در هر حال، بازی If Found در تاریخ ۱۹ ماه می (۳۰ اردیبهشت) برای پی سی و iOS منتشر خواهد شد. باید دید که آیا این بازی می‌توان یک سال عالی دیگر را برای Annapurna Interactive رقم بزند یا خیر. ضمناً این استودیو به تازگی آخرین اکت بازی Kentucky Route Zero را نیز منتشر کرده و بازی‌های 12Minutes و I Am Dead را نیز برای ادامه‌ی سال ۲۰۲۰ در دست ساخت دارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده