// جمعه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ انتشار Fallout 76 روی استیم مشخص شد

بتسدا اعلام کرده است که همزمان با عرضه بسته الحاقی Wastelanders بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۶ فروردین ماه، این بازی روی استیم هم عرضه می‌شود. 

مقاله‌های مرتبط:

بازی Fallout 76 شروع خوبی نداشت و نتوانست انتظارات کاربران را برآورده کند. همچنین نسخه پی سی بازی روی استیم هم عرضه نشد و ازطریق لانچر بتسدا در اختیار کاربران قرار داده شد. با گذر زمان شرکت بتسدا (Bethesda)، سازنده و ناشر فال اوت 76، سعی کرد با ارائه محتویات مختلف، کاربران را سرگرم کند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد بتسدا قصد دارد با بسته الحاقی Wastelanders تغییرات زیادی را روی بازی خود اعمال کند و تجربه‌ی گسترده‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بتسدا اعلام کرده است که با عرضه Wastelanders در تاریخ ۲۶ فروردین ماه (۱۴ آوریل)، Fallout 76 با تمام محتویات خود از جمله بسته الحاقی ذکر شده روی استیم هم عرضه می‌شود. همچنین در ادامه اعلام شده است که کاربران Fallout 76 روی لانچر بتسدا، می‌توانند نسخه استیم بازی را به‌صورت رایگان دریافت کنند. برای دریافت رایگان نسخه استیم تنها کافی است از امروز تا ۲۴ فروردین ماه (۱۲ آوریل) حساب کاربری استیم و بتسدا لانچر خود را به یکدیگر متصل (لینک) کنند. 

تمامی پیشرفت‌های شما از نسخه عرضه شده روی لانچر بتسدا به نسخه استیم منتقل می‌شود، اما اتم‌ها و عضویت Fallout 1st کاربران منتقل نخواهد شد. جدا از این مورد، بتسدا پیشنهاد ویژه‌ای هم برای خریداران نسخه استیم فال‌اوت 76 درنظر گرفته است. بازیکنان با خرید این بازی روی استیم Fallout Classic Collection را به‌صورت رایگان کسب می‌کنند. این کالکشن شامل Fallout، Fallout 2 و Fallout Tactics می‌شود. البته برای کسب این کالکشن باید در بازه زمانی ۲۶ فروردین ماه الی ۹ اردیبهشت ماه (۲۸ آوریل) برای خرید Fallout 76 اقدام کنید. 

در ادامه مشخص شده است که کاربران نسخه لانچر بتسدا هم با دریافت و فعال کردن کد نسخه استیم خود، این کالکشن را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند. آپدیت Wastelanders تغییرات زیادی را روی بازی اعمال می‌کند که از میان آن‌ها می‌توان‌به صداگذاری کاراکترهای غیرقابل بازی، مأموریت‌ها و محیط‌های جدید اشاره کرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده