// جمعه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

تصاویر جدید The Last of Us Part II پس از اعلام تاخیر بازی منتشر شد

استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ و برند پلی‌استیشن که به‌تازگی اعلام کردند به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان عرضه‌ی TLoU Part II را در تاریخ اعلام‌شده نخواهند داشت، اکنون چند تصویر جدید از بازی را تحویل گیمرها داده‌اند.

مطابق گفته‌های جیسون شرایر، عضو ارشد تیم تحریریه‌ی رسانه‌ی شناخته‌شده‌ی کوتاکو شاید سونی و ناتی‌داگ اعلام‌کنندگان نخستین خبر تأخیر بزرگ دنیای ویدیوگیم بدون اعلام تاریخ انتشار جدید یک بازی به خاطر شیوع ویروس کرونا باشند، اما آخرین نخواهند بود و متاسفانه این ماجرا ادامه دارد. به بیان بهتر حتی اگر استودیوهای بازی‌سازی از جهات گوناگون در شرایطی باشند که بتوانند بازی را با فعالیت کارمندها از خانه‌های خود به پایان برسانند، ناتوانی شرکت‌های ناشر در آماده‌سازی و ارائه‌ی به موقع نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها و صدمه‌ی جدی واردشده به فروش آثار بسیار هزینه‌بر به خاطر در دسترس نبودن فروشگاه‌های بسته‌شده در انواع‌واقسام شهرهای کشورهای حاضر در سرتاسر دنیا سبب می‌شود که راهی غیر از اعلام این تاخیرها وجود نداشته باشد. بدتر از همه نیز آن است که به علت بی‌اطلاعی شرکت‌ها از زمان دقیق پایان یافتن کامل وضعیت فعلی جوامع امروز به خاطر ویروس کرونا، به این سادگی نمی‌توان تاریخ انتشار بازی‌های ویدیویی تاخیرخورده را نیز اعلام کرد. چون ممکن است شرایط مطابق خواسته‌ی سازندگان و ناشرها پیش نرود، نیاز به اعلام تأخیر مجدد به وجود بیاید و همین موضوع مخاطب‌ها را بیش‌ازپیش نگران و ناراحت سازد.

باتوجه‌به همه‌ی این شرایط ناتی‌داگ که مجموع ویدیوهای منتشرشده از طرف آن که به‌صورت رسمی که The Last of Us Part II را نشان می‌دهند تا به امروز به ۲۵ دقیقه هم نرسیده است، ترجیح داد چند تصویر جدید از محصول مورد بحث را که برخی متعلق به کات‌سین‌ها و بعضی متعلق به گیم‌پلی اثر هستند، به دست ما برساند. تصاویری که یکی از آن‌ها نشان می‌دهند که مخاطب در TLoU Part II دو نسخه از جول را می‌بیند؛ نسخه‌ای پیرترشده از او که احتمالا همزمان با اِلیِ ۱۹ساله روزگار می‌گذراند و نسخه‌ای چند سال جوان‌تر که یا همان جولِ دیده‌شده در بازی The Last of Us، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی است یا به کمی بعدتر یا حتی دورانی قبل از داستان روایت‌شده در بازی اول تعلق دارد.

بازی The Last of Us Part II

البته پیش‌تر باتوجه‌به تریلرهای بازی مشخص شده بود که گیمرها حداقل با دو نسخه از اِلی با سن‌های متفاوت در بازی The Last of Us 2 روبه‌رو می‌شوند و باتوجه‌به همین نکته عجیب نبود که مورد مشابهی برای حضور جول در داستان بازی جدید نیز رخ بدهد. اثری که اکنون بعد از مواجهه با تمام تریلرها و تصاویر می‌دانیم صرفا با یک پرش داستانی به پنج سال بعد از زمان رخ دادن اتفاقات بازی نخست و The Last Of Us: Left Behind نخواهد رفت و در بازه‌های متفاوتی قصه می‌گوید.

نظر شما درباره‌ی تصاویر جدید منتشرشده از بازی که همگی برداشته‌شده از روی نسخه‌ی پلی استیشن 4 پرو آن هستند، چیست؟


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده