نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

بازی John Wick Hex با انتشار تریلری برای پلی استیشن 4 معرفی شد

Bithell Games با انتشار تریلر جدیدی اعلام کرد که جدیدترین بازی این استودیو به نام John Wick Hex بالاخره در ماه آینده برای کنسول پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد.

Mike Bithell بعد از ماه‌ها سکوت درباره احتمال عرضه‌ی بازی محبوب John Wick Hex برای پلتفرم پلی‌ استیشن 4، بالاخره با انتشار تریلری اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۵ می ۲۰۲۰ (یا ۱۶ اردیبهشت ۹۹) در فروشگاه پلی‌استیشن عرضه خواهد شد.

برای افرادی که با این بازی آشنایی ندارند، باید گفت که John Wick Hex شما را در نقش کاراکتر سینمایی جان ویک قرار داده و به مأموریت نجات دو تن از دوستان نزدیک او، یعنی وینستون و چارتون می‌فرستد. مسئولیت صداپیشگی این دو شخصیت نیز برعهده‌ی بازیگران اصلی آن در مجموعه‌ی جان ویک یعنی یان مک‌شین (Ian McShane) و لنس ردیک (Lance Reddick) بوده است. این بازی برای اولین‌بار در سال گذشته‌ی میلادی و در فروشگاه Epic Games Store عرضه شده و در نقد و بررسی زومجی نیز موفق به کسب نمره بسیار خوب ۸.۵ شد. در قسمتی از مطلب نقد و بررسی بازی John Wick Hex می‌خوانیم:

ریسک مایک بیتل و استودیو لاینزگیت برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی اکشن استراتژیک از فیلم‌های جان ویک، به‌بهترین شکل ممکن جواب داده است. بازی John Wick HEX همه‌چیز که یک اقتباس درست‌وحسابی از فیلم‌های جان ویک لازم داشته باشد را دارد. اکشن‌های تروتمیز، تاکتیکی، شیک و سریع که به‌سرگرم‌کننده‌ترین شکل ممکن به‌گیمر ارائه می‌شوند.

در زمان اعلام این خبر، این بازی هنوز برای پلتفرم دیگری تأیید نشده است. اما باتوجه به ماهیت بازی و ساختار گیم پلی آن به نظر می‌رسد که کنسول نینتندو سوییچ نیز پلتفرم مناسبی برای تجربه این بازی باشد. باید دید که در آینده لاینزگیت چه تصمیمی را در این خصوص خواهد گرفت.

این استودیو، با اعلام این خبر، تریلر جدیدی را نیز برای معرفی John Wick Hex در پلی‌استیشن 4 منتشر کرده که می‌توانید در ادامه به آن نگاهی داشته باشید.

دانلود از آپارات

بازی John Wick Hex در پلتفرم PS4 با قیمت ۱۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این میزان دقیقاً با قیمتی که در فروشگاه Epic Games Store ارائه می‌شد برابری می‌کند. بااین‌حال، قیمت فروش این بازی برای پی سی هم‌اکنون تا ۱۵ پایین آورده شده است. شما می‌توانید تا ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین) از این تخفیف استفاده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده