// جمعه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های هفته دوم فروردین 1399برای اندروید

در هفته دوم فروردین ماه ۱۳۹۹، چمن‌زنی کنید، سرمربی فوتبال شوید و با دستان خود سایه‌های مختلف بسازید!

با پایان هفته دوم فروردین ماه ۹۹، اکنون زمان مناسبی است تا نگاهی به پنج بازی معرفی شده در طول هفته در سایت زومجی بیندازیم. اول از همه بازی اندروید It's Literally Just Mowing را معرفی کردیم که در جریان آن باید سوار ماشین‌ چمن‌زنی شوید و چمن خانه‌های دیگران را کوتاه کنید! از سویی دیگر بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross را داشتیم که به‌تازگی استودیو Netmarble آن را براساس انیمه محبوبی به‌همین نام منتشر کرده است. همچنین بازی ورزشی Football Manager 2020 Mobile هم جزو جدیدترین آثاری بود که این هفته برای کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها منتشر شد.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

It

It's Literally Just Mowing

اولین بازی هفته را به یک اثر کژوال و سرگرم‌کننده به‌نام It's Literally Just Mowing از استودیو Protostar اختصاص داده‌ایم. در این بازی شما باید سوار ماشین چمن‌زنی خود شوید و چمن‌ها را کوتاه کنید. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است. شما در هر مرحله وارد حیاط خانه‌ای می‌شوید که باید چمن‌های آن‌ را کوتاه کنید. برای کوتاه کردن چمن‌ها هم کافی است انگشت خود را جهت‌های مختلف بکشید تا به‌وسیله ماشین خود از روی چمن‌ها عبور کرده و آن‌ها را کوتاه کنید. در این بین ممکن است با اشیای درخشان و براقی روبه‌رو شوید که با برداشتن آن‌ها آیتم‌هایی همانند الماس یا پروانه به‌دست آورید. با پایان هرمرحله، بازی به‌شما صندوقچه‌هایی می‌دهد که می‌توانید به‌وسیله آن‌ها دستگاه چمن‌زنی و لباس شخصیت اصلی را شخصی‌سازی کنید. نکته جالبی که در بازی وجود دارد، این است که پس از پایان کار در برخی مراحل، تصاویر خاصی مثل تصویر یک حیوان یا یک اثر هنری مانند مونا لیزا در صفحه موبایل ظاهر می‌شوند و این به جذابیت بازی افزوده است. It's Literally Just Mowing را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون It's Literally Just Mowing

The Seven Deadly Sins: Grand Cross

The Seven Deadly Sins: Grand Cross

بازی بعدی با الهام از انیمه معروف The Seven Deadly Sins تجربه‌ای لذت‌بخش را روی پلتفرم موبایل در اختیار بازیکنان قرار داده است. The Seven Deadly Sins: Grand Cross جدیدترین ساخته استودیو Netmarble است که در جریان آن، گروه «هفت گنار کبیره» که قوی‌ترین شوالیه‌های سرزمین بریتانیا را شامل می‌شود، از هم می‌پاشد و هرکدام از اعضای آن به گوشه‌ای از دنیا راهی می‌شوند. پس از این اتفاقات، الیزابت که سومین شاهزاده قلمرو لیونس به‌شمار می‌رود، برای جلوگیری از نابودی سرزمینش به جست‌وجوی اعضای این گروه می‌پردازد که به‌شکل اتفاقی با ملیوداس، رهبر گروه روبه‌رو می‌شود. حال آن‌ها باید با کمک یکدیگر، دیگر اعضا را پیدا کرده و قلمرو لیونس را نجات دهند. گیم‌پلی بازی به‌صورت کارتی است و شما باید پیش از شروع هر مبارزه تیمی متشکل از چهار کارت را آماده کنید. هر حین مبارزه شما می‌توانید از مهارت‌های شخصیت‌ها استفاده کنید و از مشاهده انیمیشن‌های زیبایی که پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد، لذت ببرید. جلوه‌های بصری و انیمیشن‌ها بسیار چشم‌نواز هستند و درکنار المان‌های نقش‌آفرینی باعث شده‌اند تا The Seven Deadly Sins: Grand Cross به اثری  سرگرم‌کننده و لذت‌بخش روی پلتفرم موبایل تبدیل شود. شما می‌توانید با انجام چالش‌های روزانه، منابع و آیتم‌های مختلفی به‌دست آورید و از آن‌ها در روند بازی خود بهره بگیرید. درمجموع اگر به انیمه‌های ژاپنی و بازی‌های کارتی علاقه‌مند هستید، The Seven Deadly Sins: Grand Cross می‌تواند گزینه مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Seven Deadly Sins: Grand Cross

Football Manager 2020 Mobile

Football Manager 2020 Mobile

Football Manager 2020 Mobile یک بازی شبیه‌ساز مدیریت فوتبال است که شما را در نقش یک سرمربی تیم فوتبال قرار می‌دهد. این توسط شرکت SEGA برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است و جدیدترین نسخه از مجموعه محبوب Football Manager Mobile به‌شمار می‌رود. بازی به سه حالت کلی Career ،Challenge و My Club تقسیم می‌شود. به‌نحوی که در حالت Career شما با قرار گرفتن در نقش یک سرمربی، تیم خود را تمرین می‌دهید، ترکیب را چینش می‌کنید و آماده شرکت در مسابقه می‌شوید. در بخش Challenge بازی وظیفه مربی‌گری یک تیم بزرگ را دراختیار شما قرار می‌دهد و حال این شما هستید که باید با توجه‌ به نتایج کسب شده، بهترین تاکتیک را انتخاب کنید. آخرین بخش بازی هم My Club نام دارد و شما در آن می‌توانید باشگاه اختصاصی خود را تشکیل دهید و آن را وارد عرصه رقابت کنید. شما مدیریت تیم خود را طریق یک پنل در اختیار دارید. در این پنل مواردی همچون برنامه مسابقات، بخش تمرین تیم، تکنیک‌ها و موارد دیگر گنجانده شده است. رابط کاربری محیط بازی نسبتا خوب کار شده است و شما به‌راحتی می‌توانید گزینه مدنظر خود را در آن پیدا کنید. Football Manager 2020 Mobile با برچسب قیمت ۸.۹۹ دلاری در فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی Football Manager 2020 Mobile

Hit Shadow

Hit Shadow

Hit Shadow یک بازی سرگرم‌کننده از استودیو Ketchapp است که یک تفریح قدیمی را به دستگاه‌های موبایل آورده است. اکثر شما با سایه‌بازی آشنایی دارید. تفریحی که در آن شما تلاش می‌کنید با قرار دادن دستان خود در مقابل نور، سایه اشکال و حیوانات مختلفی را همانند پرنده و روباه روی دیوار بیاندازید. حال بازیکنان می‌توانند در بازی Hot Shadow با الهام‌گیری از این ایده، با تغییر محل انگشت‌های موجود در بازی، شکل مورد نظر هر مرحله را ایجاد کنند. دقت و سرعت‌عمل شما امتیاز نهایی‌تان را مشخص می‌کند. بازی آیتم‌های زیادی را خود جای داده است که ساخت هرکدام از آن‌ها علاوه‌بر چالش‌برانگیز بودن، می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده هم باشد. طراحی محیط بازی در اوج سادگی بسیار رنگارنگ و جذاب است. سازندگان همچنین بخش‌هایی همانند شخصی‌سازی دست‌ها و تعویض پس‌زمینه را در بازی قرار داده‌اند تا بازیکنان از تجربه Hit Shadow خسته نشوند. Hit Shadow یک بازی رایگان و سرگرم‌کننده است که می‌توانید برای گذراندن اوقات فراغت خود آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Hit Shadow

Don Zombie: A Last Stand Against The Horde

Don Zombie: A Last Stand Against The Horde

آخرین بازی هفته را هم به یک اثر اکشن زامبی‌محور از استودیو No Six Five اختصاص داده‌ایم. Don Zombie: A Last Stand Against The Horde یک بازی شوتر دوبعدی است که با گرافیک مینیمال و ساده خود موفق شده تا لحظاتی سرگرم‌کننده را برای مخاطبان رقم بزند. بازی در بخش کمپین خود دارای بیش از ۱۰۰ مرحله مختلف و چالش‌برانگیز است که در جریان هرکدام از مراحل، بازیکنان باید در مقابل حمله دسته‌ای از زامبی‌ها قرار بگیرند. شخصیت اصلی یک فرمانده بازنشسته نظامی به‌نام Don است که تصمیم گرفته تا تهدید زامبی‌ها را برای همیشه از بین ببرد. در طول مراحل برای رسیدن به منطقه جدید باید با باس‌فایتی سرسخت مبارزه کنید که به هیجان بازی افزوده است. با نابودسازی دشمنان و کسب سکه‌های بیشتر قادر هستید تا سلاح‌های جدید خریداری کنید و قدرت هجومی خود را برمقابل زامبی‌ها افزایش دهید. بخش دیگر بازی هم Challenges نام دارد که در جریان آن صرفا برای ارتقای اسلحه‌ها کاربرد دارد و بازیکنان می‌توانند با اتمام آن‌ها کارت‌های لازم را به‌دست آورند. پس اگر می‌خواهید به جنگ زامبی‌ها بروید، فرصت را از دست ندهید و Don Zombie را از فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Don Zombie: A Last Stand Against The Horde

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده