نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۳

انیماتور ارشد سابق بازی Dead Islnad 2 به استودیوی Playground Games پیوست

استودیوی Playground Games به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های مایکروسافت در تازه‌ترین اقدام خود انیماتور ارشد سابق بازی Dead Island 2 را به استخدام خود درآورد.

دو سال پس از انتشار بازی ریسینگ Forza Horizon 4، به‌نظر می‌رسد استودیوی Playground Games درحال کار روی ساخت اولین بازی RPG تاریخ خود است. علی‌رغم اینکه تا امروز اطلاعات و جزییات زیادی از این پروژه اعلام نشده، اما براساس پیش‌بینی‌ها و شایعات زیادی احتمال دارد یک نسخه ریبوت از مجموعه پرطرفدار Fable، اثر بعدی این استودیوی بریتانیایی باشد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی Playground Games که در مجموع بالغ‌بر دویست نیروی کار و متخصص دراختیار دارد، به‌نظر می‌رسد به فکر ارتقا و قوی‌تر کردن تیم خود است؛ چراکه به‌تازگی سیمون بین، انیماتور ارشد استودیوی Dambaster Studios، سازنده بازی Dead Island 2 را نیز به‌ خدمت گرفته است. در همین رابطه بین نیز با انتشار پستی در حساب رسمی توییتر از مقام خود در استودیوی جدید ابراز خوش‌حالی و هیجان کرد.

همان‌طور که می‌دانید، تمام مراسم‌ها و نمایشگاه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی به‌دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا امسال برگزار نخواهند شد. از همین‌رو مایکروسافت قرار است به‌زودی با برگزار کردن یک رویداد آنلاین، از محصولات جدید خود پرده‌برداری کند. براساس گزارش‌های منتشر شده، در کنار معرفی بازی‌های انحصاری، یکی از این محصولات نسخه ارزان‌تر و ضعیف‌تر کنسول نسل نهم تحت عنوان ایکس باکس سری اس است. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا باخبر هستید که چندی پیش ردموندی‌ها لوگوی رسمی کنسول ایکس باکس سری ایکس را ثبت و منتشر کردند. حال باتوجه به اینکه نمادی مشابه اما با حرف S نیز توسط آنها ثبت شده، بیش از پیش به‌نظر می‌رسد شایعات کنسول ارزان‌تر مایکروسافت به واقعیت نزدیک‌تر شده‌اند.

در کنار پلی گراند گیمز استودیوهای دیگری مثل 343 اینداستریز، نینجا تئوری و The Initiative نیز جزو زیرمجموعه و تیم مایکروسافت هستند که به احتمال فراوان وظیفه تولید و انتشار بازی‌های انحصاری زیادی برای نسل آینده ایکس باکس برعهده آنها است.

درحالیکه تنها چندماه به عرضه کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 زمان باقی مانده است، به‌نظر شما کدام دو رقیب از نظر آثار انحصاری می‌تواند بهتر عمل کند؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده