// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

شایعه: رویداد رونمایی از پلی استیشن 5 در اوایل ماه ژوئن خواهد بود

به‌تازگی شایعاتی منتشر شده از اینکه رویداد رونمایی از پلی استیشن 5، در تاریخ ۱۵ خرداد ماه برگزار می‌شود.

تابه‌امروز، مشخصات زیادی از سخت‌افزار کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر شده است. حتی چندی پیش هم دسته پلی استیشن 5 با نام دوال‌سنس به‌صورت رسمی رونمایی شد که ظاهری کاملا جدید داشت. سونی قصد دارد با این کنترلر جدید تجربه‌ی گیمرها را عمیق‌تر کند. بااین‌حال موردی که تمامی هواداران منتظر آن هستند، رونمایی از ظاهر کنسول است.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، به‌تازگی شایعاتی منتشر شده که خبر از برگزاری رویداد سونی با محوریت رونمایی از پلی‌استیشن 5 می‌دهد. به‌عبارتی جف گراب، نویسنده گیمزبیت، اعلام کرده که در تاریخ ۱۵ خرداد ماه (چهار ژوئن) سونی رویداد جدیدی را برگزار می‌کند و در آن شاهد رونمایی از PS5 خواهیم بود. جف گراب در گذشته تاریخ آخرین رویداد نینتندو دایرکت را هم به‌درستی فاش کرده بود. این در حالی است که در گذشته، شایعات دیگری هم منتشر شده بودند که سونی و مایکروسافت در نبود E3 2020 قصد دارند رویدادهای مخصوص‌به خود را در ماه می و ژوئن برگزار کنند. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر اخبار رسمی حول این موضوع بمانیم و ببینیم که آیا سونی بالاخره ظاهر کنسول نسل نهمی خود را به‌نمایش می‌گذارد یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ همچنین یکی دیگر از مواردی هم که مشخص شدن آن می‌تواند خبر خوبی برای کاربرها باشد، قیمت نهایی کنسول است که هنوز مشخص نشده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده