نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۳

Deadly Premonition 2 در ماه جولای به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

بنابر اعلام Swery، بازی Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار بازی، بازی ترسناک و سروایول Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise حدوداً دو ماه دیگر توسط کمپانی رایزینگ استار گیمز (Rising Star Games) و شرکت توی‌باکس (Toybox) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این بازی در فروشگاه نینتندو ای‌شاپ (Nintendo Eshop) به صورت دیجیتالی و فروشگاه‌های عرضه فیزیکی این شرکت با قیمت ۴۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

کارگردانی و نویسندگی بازی A Blessing in Disguise به خالق بازی اورجینال این آی‌پی یعنی هیدتاکا سوهیرو (Hidetaka Suehiro) یا همان Swery سپرده شده است. داستان این بازی، صورت همزمان به عنوان یک دنباله و یک پیش درآمد بر بازی اول Deadly Premonition نوشته شده است. داستان این بازی، ماجراهای سفر در زمان مأموران ویژه Davis و Jones در خاطرات یک مأمور سابق FBI را دنبال می‌کند. دیویس و جونز قصد دارند تا از یک پرونده‌ی مرموز قتل در Le Carré لوییزیانا پرده بردارند. مسیر داستانی بازی Deadly Premonition 2 در ژانر رمزآلود جنایی و با پایان باز نوشته شده و بازیکنان آن، با ماجراجویی در قسمت‌های مختلف این شهر، روند تحقیقات خود را پیش خواهند برد.

در ساختار این بازی، مینی گیم‌های متعددی از قبیل بولینگ، چالش‌ها و مسابقات اسکیت بورد، Bayou Ride و... تعبیه شده که بازیکنان می‌توانند در خلال جریان بازی از آن استفاده کنند. مأموریان ویژه‌ی داستان ما، از امکان شخصی سازی ظاهر کاراکترها و همچنین ویرایش اسکیت بوردهای خود را برای افزایش سرعت و ارتقاء مهارت‌های استفاده از آن برخوردار خواهند بود.

تریلری که به‌تازگی توسط رایزینگ استارگیمز و توی‌باکس منتشر شده و تاریخ انتشار این بازی را به نمایش می‌گذارد در ادامه قابل مشاهده خواهد بود:

دانلود از آپارات

نسخه اول این بازی و البته نویسنده‌ی محبوب آن طرفداران زیادی دارد. همین موضوع موجب شد تا توسعه‌دهندگان و ناشران این بازی تصمیم به معرفی اپیزود جدید آن در سپتامبر ۲۰۱۹ بگیرند. پورت سوییچ نسخه اورجینال این بازی که با نام Deadly Premonition Origins شناخته می‌شود، تا هفدهم می ۲۰۲۰ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) در فروشگاه Nintendo Eshop با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

ضمن این‌که چند اسکرین شات جدید از محیط بازی نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید به آن‌ها نگاهی داشته باشید:

 

Swery واستودیوی او یعنی وایت اولز (White Owls) علاوه‌بر این بازی مشغول ساخت یک بازی مستقل دیگر به‌نام The Good Life نیز هستند. هنوز زمان مشخصی برای انتشار این بازی تعیین نشده اما قرار است پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان از آن پشتیبانی کنند. ضمن این‌که این استودیو، با همکاری Suda Goichi و احتمالاً Keiichiro Toyama روی یک پروژه جدید دیگر که ظاهراً Hotel Barcelona نام دارد فعالیت می‌کنند اما هنوز هیچ اطلاعاتی از آن در دست نیست.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده