// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

ریمیک Diablo 2 توسط یک سازنده ماد منتشر شد

اخیرا نسخه‌ای بازسازی شده از بازی Diablo 2 توسط یک شخص تولید کننده ماد یا به اصطلاح مادِر منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یک شخص تولید کننده ماد یا مادر موفق شده است که نسخه‌ای ریمیک از بازی Diablo 2 تولید کند که تمامی محتوا و کلاس‌های نسخه‌ی اصلی بازی را در خود دارد. این ماد که Reign of Terror نام دارد، در بازی Grim Dawn که توسط استودیو Crate Entertainment ساخته شده، تولید شده است. این بازی در دنیایی مشابه دنیای دیابلو جریان دارد. بازی Reign of Terror یک نسخه بازسازی شده از Diablo II است و صرفا یک کپی از این بازی به حساب نمی‌آید. بسته الحاقی Lord of Destruction نیز در این بازی گنجانده شده است. در زیر بخش‌هایی از توضیحات بازی را مطالعه می‌کنید:

از آن‌جایی که ماد Reign of Terror در بازی Grim Dawn ساخته شده است، علاوه‌بر تمامی محتواها و کلاس‌های بازی Diablo II، شامل محتواهای بازی Grim Dawn نیز می‌شود. به زبان ساده این ماد دی‌ان‌ای Diablo 2 را با محیط مدرن بازی Grim Dawn ترکیب کرده است تا بتواند نسخه‌ای موقت از ساخته کلاسیک بلیزارد را در اختیار طرفداران قرار دهد.

بازی Diablo 2

برای دسترسی به این ماد باید علاوه‌بر داشتن بازی Grim Dawn، هر دو بسته الحاقی این بازی (Ashes of Malmouth و Forgotten Gods) را نیز در اختیار داشته باشید. بازی Reign of Terror دارای یک لانچر مخصوص است که تمامی آپدیت‌ها را به‌طور خودکار روی سیستم شما اعمال می‌کند. سازنده این ماد در مورد آن گفته است که اگرچه هسته اصلی بازی قابل تغییر نیست و باید شبیه به بازی Diablo 2 باشد، اما Reign of Terror نزدیک‌ترین تجربه‌ی ریمیکی است که برای این بازی در حال حاضر وجود دارد.

از آن‌جایی که احتمالا خبری از نسخه ریمیک رسمی بازی دیابلو 2 نخواهد بود، بازی Reign of Terror بهترین تجربه‌ای است که می‌توانید از نسخه مدرن دیابلو 2 داشته باشید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده