نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۱

ظاهر قدیمی شخصیت‌ها به زودی به Resident Evil 3 Remake اضافه می‌شوند

براساس اعلام اکانت توییتر بازی Resident Evil 3، قرار است پوشش‌های قدیمی و کلاسیک شخصیت‌های بازی به زودی برای فروش در دسترس قرار گیرند.

هنوز مدت زیادی از انتشار نسخه ریمیک بازی Resident Evil 3 نگذشته که شایعات بسیاری درباره‌ی بازی‌های بعدی مجموعه‌ی رزیدنت ایول شکل گرفته است. از شایعاتی درباره‌ی بازی بعدی مجموعه تا ساخته شدن نسخه‌ی ریمیک بازی Resident Evil 4. در هر صورت این روزها نام این مجموعه دوباره بر سر زبان‌ها افتاده و بدون شک محولات مختلفی با نام آن در دست تولید است.

درحالی‌که از نظر منتقدان و طرفداران، ریمیک نسخه‌ی سوم نتوانسته آنطور که باید کیفیت ریمیک نسخه‌ی دوم را حفظ کند و از بسیاری جهات می‌توان همچنان بازی Resident Evil 2 Remake را اثر برتری دانست، این بازی همچنان طرفداران خودش را دارد و عده‌ی بسیاری قصد تجربه‌ی آن را دارند. بازی نه تنها حس و حال بازی‌های قدیمی مجموعه را تداعی می‌کند، بلکه قرار است به زودی حالت کلاسیک بیشتری هم پیدا کند.

طبق آنچه از طریق اکانت ژاپنی رسمی بازی در توییتر معرفی شده، به‌زودی قرار است پوشش‌های قدیمی و کلاسیک جیل و کارلوس، به نسخه‌ی ریمیک هم اضافه شوند و برای خرید در دسترس قرار بگیرند. این پوشش‌ها بر اساس ظاهر شخصیت‌ها در نسخه‌ی اصلی بازی رزیدنت اویل 3 طراحی شده‌اند. نسخه‌ای که برای کنسول پلی استیشن ۱ روانه‌ی بازار شده بود.

طبق آنچه در این توییت گفته شده، این لباس‌ها در تاریخ ۷ می (۱۸ اردیبهشت) در دسترس قرار خواهند گرفت و ۳۰۰ یِن ژاپنی قیمت خواهند داشت که معادل ۳ دلار آمریکا است. هنوز مشخص نیست که این تاریخ صرفا مربوط‌به نسخه‌های ژاپنی است یا اینکه در سراسر جهان هم صدق می‌کند، اما احتمالش کم است که تفاوت قابل توجهی در تاریخ‌ها وجود داشته باشد.

نسخه‌ی ریمیک بازی Resident Evil 3 به همراه نسخه‌ی Resistance درحال حاضر برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید تصاویر مربوط به این پوشش‌های کلاسیک را در توییتر تماشا کنید. این بازی در بررسی زومجی نمره‌ی ۶.۵ را به خود اختصاص داد. شما می‌توانید این بررسی را از طریق این لینک بخوانید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Resident Evil 3 Remake چیست؟ آیا دوست دارید شخصیت‌ها را با ظاهر قدیمی ببینید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده