نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

فیلم The King of Staten Island با بازی پیت دیویدسون از پلتفرم دیجیتالی منتشر خواهد شد

یونیورسال پیکچرز تصمیم به انتشار فیلم دیگری در پلتفرم دیجیتالی گرفته و حال نوبت به فیلم The King of Staten Island با بازی پیت دیویدسون رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز تصمیم به انتشار فیلم دیگری روی پلتفرم‌های دیجیتالی گرفته است. یونیورسال رسما تایید کرد که فیلم The King of Staten Island (پادشاه استتن آیلند) قرار است به‌جای اکران در سینماها روی پلتفرم‌های دیجیتالی در دسترس کاربران قرار بگیرد. طبق اعلامیه یونیورسال، این فیلم کمدی از تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) با پرداخت هزینه اجاره ۲۰ دلار منتشر خواهد شد که در واقع این فیلم قرار است یک هفته زودتر از برنامه اکران اولیه آن منتشر شود. پیت دیویدسون، بل پاولی، بیل بر، مود آپاتو، جیمی تاترو، پاملا ادلون، مویسس آریاس، مریسا تومی و استیو بوشمی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The King of Staten Island حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم پیش از این قرار بود در SXSW نمایش داده شود که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث لغو این فستیوال فیلم و در ادامه لغو اکران فیلم پادشاه استتن آیلند شود. جاد اپتاو وظیفه کارگردانی فیلم The King of Staten Island را بر عهده داشته که این اولین فیلم وی از زمان کارگردانی و اکران فیلم Trainwreck (فاجعه) در سال ۲۰۱۵ بوده است. همچنین فیلم پادشاه استتن آیلند مهمترین فیلم و نقشی است که پیت دیویدسون تا به امروز در آن نقش آفرینی کرده است. یونیورسال پیش از این انیمیشن Trolls World Tour (تور جهانی ترول‌ها) را در پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر کرده بود که عملکرد بسیار موفق آن باعث شد تا یونیورسال تصمیم به انتشار آثار بیشتری بگیرد.

همچنین این موضوع باعث شده تا آثار بیشتری به‌جای اکران در سینماها راهی پلتفرم‌های دیجیتالی یا سرویس‌های استریم شوند که انیمیشن Scoob (اسکوب) برای انتشار در پلتفرم‌های دیجیتالی و فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول) برای انتشار از سرویس استریم دیزنی پلاس، از جمله این آثار هستند. علاوه‌بر کارگردانی و بازی، اپتاو دیویدسون به‌همراه دیو سیرس وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The King of Staten Island را نیز بر عهده داشته‌اند که این فیلم کمدی ساخته ۲۰۲۰ داستان یک مرد جوان به‌نام اسکات را دنبال می‌کند که در استتن آیلند در نیویورک به‌همراه مادر و خواهرش زندگی می‌کند. او در حالی که تنها ۷ سالش بود، پدرش را که یک آتش‌نشان بود، از دست داد.


منبع APNews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده