نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۱

فصل دوم The Witcher به‌شکل عمیق‌تر به کاهیر و فرینجیلا می‌پردازد

لورن اشمیت هیسریچ، شورانر سریال The Witcher با انتشار توییت جدیدی اعلام کرد که فصل دوم سریال به‌شکل عمیق‌تری به کاهیر و فرینجیلا می‌پردازد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لورن اشمیت هیسریچ، شورانر سریال The Witcher (ویچر) اطلاعات بیشتری را از فصل دوم آن به اشتراک گذاشته است. هیسریچ با انتشار توییت جدیدی تایید کرد که در فصل دوم به‌شکل عمیق‌تری به کاهیر و فرینجیلا، شخصیت‌های شرور سریال پرداخته می‌شود.

بی‌صبرانه منتظرم تا [در فصل دوم سریال The Witcher] به‌شکل عمیق‌تری به کاهیر و فرینجیلا پرداخته شود. اینکه آن‌ها چه کسانی هستند، دلیل اهمیت نیلفگارد چیست و آن‌ها در ادامه چه کارهایی انجام می‌دهند، از سوالاتی است که باید مورد بررسی قرار بگیرند. پرداختن به این موارد یکی از بخش‌های مورد علاقه‌ی من در فصل تازه است.

اگر کاراکترهای مورد بحث را از فصل اول سریال The Witcher به یاد نمی‌آورید، باید بگوییم که کاهیر یک شوالیه از امپراتوری نیلفگارد است که سعی در یافتن سیری داشت. در آن سو، فرینجیلا ویگو جادوگری است که در کنار ینیفر به تمرین می‌پرداخت. سریال «ویچر» براساس کتاب‌های فانتزی پُرفروش و مشهوری تحت همین نام ساخته می‌شود که به روایت داستانی حماسی از سرنوشت می‌پردازد. در این مجموعه یک شکارچی هیولای تنها با نام گرالت تلاش دارد تا جایگاه خود را در دنیایی پیدا کند که مردم غالباً شرارت بیشتری را نسبت به حیوانات از خودشان نشان می‌دهند. بااین‌حال زمانی‌که دست تقدیر گرالت را به سوی جادوگری قدرتمند و یک شاهدخت جوان با رازی خطرناک هدایت می‌کند، این سه نفر باید در کنار هم راه‌شان را در قاره‌ای بی‌نهایت بی‌ثبات پیدا کنند.

The Witcher / ویچر

هنری کویل نقش گرالت از ریویا، فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش یِنیفر، می‌آنا بورینگ نقش تیسِیا، جوئی بیتی نقش جسکیر، تام کنتون نقش فیلاوندرل، لیلی کوپر نقش مورتا، جرمی کرافورد نقش یارپین زیگرین، ایمون فرن نقش کاهیر، ماهش جادو نقش ویلگه‌فورتز، ترنس مینارد نقش آرتوریس، لارس میکلسن نقش استرگبور، میمی نودوینی نقش فرینجیلا، رویس پیرسون نقش ایسترد، ویلسون رجو-پوجالته نقش دارا، آنا شافر نقش تریس مریگولد و تریکا ویلسون-رید نقش سابرینا را در فصل دوم سریال The Witcher ایفا می‌کنند. از بازیگران تازه‌ی آن نیز می‌توان به کیم بودنیا در نقش وزمیر، پل بولیون در نقش ویچری با نام لمبرت، یاسن آتور در نقش ویچری از منطقه‌ی پوویس با نام کوئن، اگنس بیورن در نقش بروکسایی قدرتمند با نام ورینا، تووه ارستد راسموسن در نقش دوست دوران جوانی گرالت با نام اسکِل، آیشا فابین راس در نقش جادوگری با نام لیدیا و مسیا سیمسون در نقش الفی زیبا با نام فرانچسکا اشاره کرد.

لورن اشمیت هیسریچ که نگارش فیلمنامه‌ی سریال‌های The Defenders (مدافعان)، Daredevil (بی‌باک) و Power (قدرت) را در کارنامه دارد، به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال The Witcher فعالیت می‌کند. شان دنیل از شرکت Sean Daniel، تومک باگینسکی و جارک ساگو از شرکت Platige Image و جیسون براون نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. انتظار می‌رود که فصل دوم سریال The Witcher در سال ۲۰۲۱ میلادی پخش شود، اما درحال‌حاضر تولید آن به‌دلیل شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا متوقف شده است و معلوم نیست که این اتفاق روی زمان پخش آن تاثیری خواهد داشت یا خیر. فارغ از این موارد، مدتی قبل شبکه‌ی نتفلیکس اعلام کرد که انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf (ویچر: کابوسِ گرگ) را در دست تولید دارد و این اثر به گذشته‌ی وزمیر می‌پردازد. درحال‌حاضر  تمام ۸ قسمت فصل اول سریال The Witcher را می‌توان از شبکه‌ی نتفلیکس تماشا کرد.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده