نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

محتوای Expansion Pass دوم نسخه کنسولی Stellaris از اواخر همین ماه منتشر خواهد شد

محتوای اکسپنشن پسِ ۲ نسخه کنسولی بازی Stellaris به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

براساس اعلام استودیوی توسعه‌دهندگان پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)، محتوای بسته Expansion Pass Two نسخه کنسولی Stellaris که شامل چند DLC جدید برای این بازی استراتژیک 4X خواهد بود، از اواسط ماه می منتشر می‌شود.

براساس پست جدید فروم استودیوی پارادوکس اینتراکتیو، بسته اکسپنشن پسِ ۲ بازی Stellaris Console Edition شامل بسته‌های الحاقی Synthetic Dawn Story Pack و Humanoids Species Pack و همچنین Apocalypse Expansion خواهد بود. اولین DLC این بسته که در تاریخ ۱۲ می ۲۰۲۰ (۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹) منتشر می‌شود، Synthetic Dawn خواهد بود. درحالی که تاریخ مشخصی برای انتشار بسته‌های Apocalypse و Humanoids Species تعیین نشده، می‌دانیم که بسته الحاقی Apocalypse زودتر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید در ادامه به تریلر جدیدی که به محتوای این بسته اشاره دارد نگاهی داشته باشید:

دانلود ویدیو

جزئیات قیمت خرید محتوای بسته Expansion Pass Two هنوز اعلام نشده است؛ اما اولین بسته‌ی الحاقی این مجموعه یعنی Expansion Pass One که هم‌اکنون برای خرید در دسترس قرار دارد، با قیمت ۲۴.۹۹ دلار عرضه شده بود.  محتوای این بسته به‌صورت جداگانه نیز قابل خریداری خواهد بود که احتمالاً درباره بسته دوم نیز صدق می‌کند. براین اساس، می‌توانید محتوای Utopia را به‌صورت جداگانه و با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنید. این مقدار برای سایر موارد موجود در آن، یعنی Leviathans Story Pack حدود ۱۰ دلار و Plantoids Species حدود ۸ دلار تعیین شده است. البته باید یک‌بار دیگر به این نکته اشاره کنیم که جزئیات قیمت محتوای بسته دوم هنوز مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت که مقادیر آن تا حد زیادی به DLC اول شباهت داشته باشد.

اولین DLC موجود در این بسته که با نام Synthetic Dawn Story Pack شناخته می‌شود، امکان شروع جریان بازی به‌عنوان جامعه رباتیک Machine Empire را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد. Apocalypse Expansion یک سری امکانات جدید دفاعی و هجومی شامل سلاح‌های نابودکننده سیاره‌ها را به همراه چند آپشن غیرجنگی به بازی اضافه می‌کند. محتوای Humanoids Species Pack نیز مدل‌ها و ظواهر جدیدی را برای سفینه‌های فضایی با خود به همراه دارد.

Stellaris Console Edition

نسخه کنسولی بازی Stellaris هم‌اکنون برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قابل دریافت است. اگر شما قصد تجربه این بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان را دارید، می‌توانید از طریق Xbox Game Pass به آن دسترسی داشته باشید.

اگر به دنبال دریافت تمامی امکانات و محتوایی هستید که تاکنون توسط بازی Stellaris ارائه شده، نسخه پی سی این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با خرید این بازی روی پلتفرم ویندوز، تمامی مواردی که بالاتر به آن اشاره شد را به صورت یکجا دریافت خواهید کرد. اگر برای کامپیوتر شخصی خود اشتراک ایکس باکس گیم پس خریداری کرده باشید نیز می‌توانید بازی اصلی را بدون بسته‌های الحاقی آن و بدون نیاز برای پرداخت هزینه اضافی دریافت کنید.

اگر از علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌های استراتژیک باشید، حتماً Gears Tactics نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. شما می‌توایند با مراجعه به لینک مقابل، به نمرات و نقدهای این بازی که به تازگی در وبسایت متاکریتیک منتشر شده نیز نگاهی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده