// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

کنسرت ترویس اسکات در بازی فورتنایت بیش از ۲۷.۷ میلیون تماشاچی داشت

حساب کاربری توییتر فورتنایت اعلام کرده است که تعداد بینندگان کنسرت ترویس اسکات در چپتر دوم Fortnite به بیش از ۲۷.۷ میلیون بازیکن رسیده است.

چندی پیش بود که رویداد Astronomical چپتر دوم فورتنایت برگزار شد و در جریان آن شاهد برگزاری کنسرت ترویس اسکات در سانس‌های متفاوتی بودیم. در اولین سانس، ۱۲.۳ میلیون بازیکن به‌صورت همزمان در حال تماشای این کنسرت از داخل بازی بودند. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد در مجموعه شاهد دستاورد بسیار خوبی برای بازی Fortnite هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر فورتنایت با انتشار یک تصویر اعلام کرده است تعداد بازیکنانی که در رویداد کنسرت ترویس اسکات شرکت کرده‌اند، در مجموعه به بیش از ۲۷.۷ میلیون نفر رسیده است. همچنین این تعداد از کاربران، در جریان پنج سانس برگزار شده، ۴۵.۸ میلیون بار کنسرت ترویس اسکات را تماشا کرده‌اند. به‌عبارتی بعضی از بازیکنان بیش از یک بار مشغول تماشای کنسرت ترویس اسکات شده‌اند. همچنین در ادامه حساب کاربری فورتنایت از تمامی بازیکنانی که در رویداد Astronomical شرکت کرده‌اند، تشکر کرده است.

فورتنایت با این دستاورد توانسته است جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کند. برای بهتر فهمیدن جایگاه این دستاورد و بزرگ بودن آن، بد نیست به رویداد South By Southwest اشاره کرد که یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های آمریکا است. این فستیوال در سال گذشته ۲۸۰ هزار نفر بازدید کننده داشته است. این در حالی است که فورتنایت، ازطریق کنسرت آنلاین خود تعداد تماشاگرانی را جذب کرده که ۹۶ برابر بازدید کنندگان South By Southwest است. 

نظر شما کاربران زومجی در مورد رویداد Astronomical و کنسرت ترویس اسکات چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده