// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تصاویر جدید Xenoblade Chronicles Definitive Edition کاراکترهای جذاب بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از بازی Xenoblade Chronicles Definitive Edition منتشر شده است که کاراکترهای بازی نظیر فیورا، دانبن و شالک را نشان می‌دهد.

ماه گذشته بود که بازی نسخه Definitive Edition بازی Xenoblade Chronicles معرفی شد. این بازی توسط مونولیث سافت (Monolith Soft)، سازنده زنوبلید کرونیکلز، برای نینتندو سوییچ در دست ساخت است و توسط نینتندو عرضه می‌شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، مونولیث سافت به همراه نینتندو ازطریق حساب کاربری توییتر ژاپن بازی، تصاویر جدیدی را در اختیار قرار داده است تا کاربران، بیش‌ازپیش با فضای Xenoblade Chronicles Definitive Edition آشنا شوند. بازی Xenoblade Chronicles در سال ۲۰۱۲ در اختیار کاربران غربی نینتندو Wii قرار گرفت. نسخه ریمستر این بازی تحسین شده از نظر بصری بهبود یافته است و همچنین تغییراتی هم روی HUD مبارزات و منوی بازی اعمال شده است تا کاربران تجربه‌ی بهتری را کسب کنند.

ازدیگر ویژگی‌های Xenoblade Chronicles Definitive Edition هم می‌توان‌به بیش از ۹۰ موسیقی ریمستر شده و همچنین یک بخش پایانی جدید به نام Future Connected اشاره کرد. نکته‌ی جالب این است که کاربران قدیمی، بدون تجربه‌ی کامل داستان، می‌توانند بخش پایانی جدید اضافه شده را ازطریق منوی بازی هم تماشا کنند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی Xenoblade Chronicles Definitive Edition را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده