نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۲

واکنش رسمی ناتی داگ به اتفاقات اخیر پیرامون بازی The Last of Us Part 2

پس از اعلام رسمی تاریخ انتشار تازه‌ی بازی The Last of Us Part 2،‌ اکانت توییتر استودیو ناتی‌داگ با انتشار یک پیام به حواشی اخیر پیرامون این بازی واکنش نشان داد.

اگر از دنبال‌کنندگان اخبار صنعت بازی به‌خصوص بازی The Last of Us Part 2 بوده‌اید، احتمالا از حواشی که اخیرا پیرامون این بازی ایجاد شده باخبر هستید. ماجرا از این قرار بود که طی روزهای اخیر، شخصی ناشناس طی یک اقدام بی‌نهایت نادرست و به‌دور از مرام حرفه‌ای، قسمت‌هایی اساسی از داستان بازی The Last of Us Part 2 را در قالب ویدیوهایی به‌غایت باکیفیت (!) در دسترس عموم کاربران فضای مجازی قرار دارد. با توجه به مواردی که در این ویدیوها موجود است، به‌نظر می‌رسد که این شخص به نسخه‌ی کامل بازی دسترسی داشته و گمانه‌زنی‌هایی هم بر این اساس وجود دارد که او یکی از کارمندان سابق ناتی‌داگ بوده است. در هر حال، این شخص با اقدام خود که نقطه‌ی اوج ضعف در حرفه‌ای‌گری است، تلاش‌های چندین و چند ساله‌ی یک تیم بزرگ را زیر سوال برد و جامعه‌ی گیمرها را شدیدا ناامید کرد.

ساعاتی پیش کمپانی سونی با انتشار یک بیانیه‌ی رسمی، تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part 2 را مشخص کرد؛ درنتیجه، این بازی در تاریخ ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) منتشر خواهد شد و تحت‌تاثیر این تصمیم جدید سونی، ساخته‌ی استودیو ساکرپانچ یعنی بازی Ghost of Tsushima در تاریخ ۷ جوئن (۲۷ تیر) در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت. استودیو ناتی‌داگ بعد از روشن شدن تاریخ انتشار بازی خود، یک بیانه‌ی جدید را در توییتر منتشر کرد که در ادامه آن را مطالعه می‌کنیم:

می‌دانیم که روزهای اخیر برایتان شدیدا سخت بوده است. این روزها برای ما هم سخت گذشت. انتشار و به اشتراک گذاشتن صحنه‌هایی از بازی آن هم قبل از عرضه‌ی رسمی، واقعا ناامیدکننده است. تمام تلاش خود را بکنید تا بازی برایتان لو نرود (اسپویل نشود) و از شما خواهش می‌کنیم که آن را برای بقیه لو ندهید. The Last of Us Part 2 به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. به مورادی که این روزها از این بازی دیدید یا درباره‌اش شنیدید گوش نکنید؛ نسخه‌ی نهایی TLOU Part 2 قطعا ارزش انتظار کشیدن را دارد.

The Last of Us Part 2

با وجود تمامی قضیه‌هایی که طی روزها و سالیان اخیر برای تولید این بازی و صدالبته بازی استودیو ساکرپانچ پیش آمد، این دو اثر بالاخره در تابستان جاری در دسترس گیمرها قرار خواهند گرفت و سونی تقریبا نسل هشتم از آثار انحصاری خود را به‌پایان خواهد برد. هرچند ممکن است کمی سخت و چالشی باشد اما، طی روزهای منتهی به انتشار TLOU Part 2، سعی کنید که بازی برایتان اسپویل نشود و اگر هم داستان بازی برایتان لو رفت، لطفا آن را برای دیگر علاقه‌مندان به بازی که سالیان سال است منتظر انتشار این اثر هستند، تعریف نکنید تا تمامی گیمرها تجربه‌ای جذاب که سازندگان وعده‌ی آن را می‌داند را دریافت کنند.


منبع Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده