نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

علاقه مندی مایکل دووگرتی به ساخت فیلم Godzilla در دوران پیش از میلاد

مایکل دووگرتی، کارگردان فیلم Godzilla: King of the Monsters به‌تازگی در مورد ایده ساخت فیلم Godzilla در دوران پیش از میلاد صحبت کرده است.

فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) نتوانست به تضمینی برای ادامه دادن دنیای سینمایی MonsterVerse تبدیل شود و همین موضوع باعث شد تا اکران فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) تا تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آذر ۱۳۹۹) عقب بیفتد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده این فیلم ایده‌ای دارد که براساس آن با گودزیلا و دیگر تایتان‌ها به دوران پیش از میلاد مسیح سفر کنیم. دریافت نقدهای متوسط و همچنین عملکرد ناامید کننده در گیشه باعث نشده تا مایکل دووگرتی، کارگردان فیلم King of the Monsters به ساخت فیلم‌های بیشتری از گودزیلا علاقه نداشته باشد و همچنین ایده‌های خود برای ساخت آن را مطرح نکند. در جریان یک پرسش و پاسخ در توییتر که پس از برنامه تماشای دوباره فیلم Godzilla: King of the Monsters ترتیب داده شده بود، دووگرتی از وجود ایده‌های ساخت یک فیلم Godzilla در دوراه باستان و پیش از میلاد مسیح گفت و در مورد آن صحبت کرد. او گفت:

من عاشق این ایده‌ هستم که با گودزیلا و دیگر تایتان‌ها به هزاران سال قبل برگردیم. آن‌ها میلیون‌ها سال حاکمان اصلی کره زمین بودند و من در فیلم King of the Monsters می‌خواستم با استفاده و به تصویر کشیدن نشانه‌ها و تایتان‌ها به شکل یک هیروگلیف باستانی، به این موضوع اشاره کنم. در مورد چگونگی پایان یافتن و گیر افتادن گیدورا در یخ‌ها، دوست دارم نشان دهم که او در آخرین نبرد خود با گودزیلا چگونه شکست خورد و در آب‌های یخ‌زده گرفتار شد. من هنوز دوست دارم ایده فیلم گودزیلا پیش از میلاد را انجام دهم. جایی که سرانجام ما در یک دنیای باستانی انسان‌ها و هیولاها را در کنار هم ببینیم؛ چیزی مثل یک نسخه امروزی‌تر کارهای ری هری‌هاوزن. یا شاید فقط به گذشته برویم و سرانجام انسان‌ها را از معادله اتقافات فیلم خارج کنیم.

Ghidorah in Godzilla: King of the Monsters

در واقع عنصر شخصیت‌های انسانی همچنان یک مشکل در این فیلم‌ها هستند. استودیوها هنوز در ایجاد شخصیت‌هایی واقع گرایانه و خوب برای اینکه تمرکز فیلم از روی مبارزه هیولاها به آن‌ها منتقل شود، ناتوان هستند که چنین مشکلاتی در فیلم‌های گودزیلا و به‌خصوص در فیلم Godzilla: King of the Monsters وجود داشت که مردم اهمیت زیادی به شخصیت‌های انسانی نمی‌دادند و در واقع منتظر نبرد بین هیولاها بودند.

در فیلم Godzilla که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، جو برادی پس از مرگ همسرش شروع به جستجو در مورد پشت صحنه حادثه انفجار نیروگاه بود که در ادامه او به‌همراه پسرش از وجود هیولاهای غول پیکر که خطری برای نسل انسان‌ها بودند، پرده برداشت. بااین‌حال، با توجه به عملکرد فیلم Godzilla: King of the Monsters، حداقل در حال حاضر بسیار بعید است که شاهد فیلمی از گودزیلا در دوران پیش از میلاد و دوران باستانی باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده