// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

اسباب بازی های جدید Halo Infinite از حضور دشمنان قدیمی در این بازی خبر می‌دهند

به‌تازگی توییتی منتشر شده بود که در جریان آن شاهد تصویر دو اسباب بازی جدید Halo Infinite بودیم که این اسباب بازی‌ها به دو دشمن قدیمی مجموعه اشاره داشتند.

با اینکه دو سال از معرفی بازی Halo Infinite می‌گذرد، اما هنوز اطلاعات کافی از داستان و گیم‌پلی آن در دسترس کاربران قرار نگرفته است. بااین‌حال تابه‌امروز به‌واسطه‌ی مواردی مثل اسباب بازی‌های هیلو اینفینیت، اطلاعاتی از کاراکترها و سلاح‌های بازی منتشر شده است

ادامه متن حاوی اسپویل است

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی یک توییت منتشر شده بود که پس از چند دقیقه پاک شد. در جریان این توییت دو تصویر جدید از اسباب‌های Halo Infinite منتشر شده بودند. در جریان این تصاویر شاهد بازگشت دو دشمن قدیمی به نام Spartan Gungnir و Brute هستیم. دشمنانی که در نسخه چهارم و پنجم جای خالی آن‌ها حس می‌شد. با انتشار این دو عکس، جالب است که بدانیم استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده هیلو اینفینیت، به چه شکل می‌خواهد کاوننت‌ها و این دو دشمن ذکر شده را در دل داستان قرار دهد.

بازی Halo Infintie در تعطیلات سال جاری میلادی به‌عنوان بازی روز انتشار ایکس باکس سری ایکس در اختیار کاربران این کنسول و همچنین ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد. اعضای استودیو ۳۴۳ اینداستریز هم‌اکنون به‌صورت دورکاری مشغول توسعه بازی هستند و بااینکه اعلام شده بازی‌های استودیوهای بازیسازی ایکس باکس تاخیر نخواهند خورد، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا هیلو اینفینیت در زمان ذکر شده عرضه می‌شود یا خیر.

همچنین در جریان رویداد ماه مِی مایکروسافت هم احتمال می‌رود شاهد انتشار تریلر هیلو اینفینیت و نمایش جزئیاتی از گیم‌پلی و داستان باشیم. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Halo Infinite


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده