نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

مدیر اجرایی مایکروسافت به «اتفاقات هیجان انگیز» اخیر ایکس باکس سری ایکس اشاره کرد

سرپرست تیم مدیریت برنامه ریزی ایکس باکس به جزئیات «یک هفته‌ی هیجان انگیز» اشاره داشته و به شایعاتی که اخیراً در خصوص ایکس باکس سری ایکس و بازی‌های نسل جدید منتشر شده بود دامن زده است.

مایکروسافت در ماه‌های اخیر، در خصوص انتشار اطلاعات مرتبط با کنسول جدید ایکس باکس سری ایکس بسیار فعال عمل کرده و به نظر می‌رسد که این روند در آینده‌ی نزدیک نیز ادامه خواهد داشت. جیسون رونالد (Jason Ronald) که در حال حاضر مسئولیت سرپرستی تیم مدیریت برنامه ریزی ایکس باکس در کمپانی مایکروسافت را بر عهده دارد، به تازگی پست جدیدی را اکانت توییتر خود منتشر کرده که برخی از شایعات روزهای اخیر را نیز قوت بخشیده است.

محتوای این توییت، به یک «هفته هیجان انگیز» در تیم ایکس باکس اشاره کرده و جزئیات جالبی در خصوص «نقاط عطف قابل توجه، دموهای جالب و چند اتفاق غیرمنتظره» را درباره این هفته فاش کرده است. انتشار این خبر توسط یکی از مدیران اجرایی ایکس باکس به نوبه خود حائز اهمیت خواهد بود؛ اما وقتی این اطلاعات را در کنار شایعات جدیدی که در ارتباط با کنسول جدید مایکروسافت منتشر شده قرار می‌دهیم، اهمیت آن دوچندان می‌شود.

جیسون رونالد در متن توییت خود می‌نویسد:

یک پایان عالی برای یک هفته هیجان انگیز؛ نقاط عطف متعدد و قابل توجه، دموهای بسیار جالب و چند اتفاق غیرمنتظره دیگر...

این تیم، علی رغم شرایط چالش برانگیز فعلی به فعالیت همه جانبه خود برای تحویل نتیجه‌ی کار ادامه خواهد داد. باعث افتخار است که در بخشی از فعالیت‌های تیم ایکس باکس نقش داشتم.

اخباری که به تازگی درمورد کنسول نسل نهمی مایکروسافت منتشر شده بود، به گزارشات متعددی اشاره می‌کرد که به احتمال برگزاری یک رویداد ویژه توسط مایکروسافت برای رونمایی از تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های کنسول جدید خود در ماه می می‌پرداختند.

گزارش دیگری که در ارتباط با این موضوع منتشر شده بود نیز به احتمال رونمایی از بازی‌های جدید نسل نهم در آینده‌ای نزدیک اشاره می‌کرد. موضوعی که توسط فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس نیز مطرح شده بود.

در این بین، ثبت علامت تجاری Xbox Series X نیز می‌تواند یکی دیگر از عواملی باشد که احتمالاً با این شایعات ارتباط دارد. پس افراد علاقه‌مند به ساخته‌های جدید ردموندی‌ها احتمالا نباید برای مدت طولانی منتظر رسیدن اخبار رسمی باشند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده