نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۲

آپدیت 1.2 بازی Mount & Blade II همزمان با نسخه بتای 1.3 منتشر شد

استودیوی تیل‌ورلدز (Taleworlds) آپدیت ۱.۲ بازی Mount & Blade II را به همراه نسخه بتای ۱.۳ این بازی منتشر کرد.

استودیوی تیل‌ورلدز همچنان مشغول ارتقا و برطرف کردن ایرادات بازی Mount & Blade II: Bannerlord است. در همین راستا، این شرکت به‌روزرسانی ۱.۲ را که به مدت یک هفته در مرحله آزمایشی یا بتا قرار داشت، منتشر کرد. همزمان با این آپدیت، نسخه بتای ۱.۳ این بازی نیز در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. این نسخه علاوه‌بر تغییراتی که در گیم‌پلی بازی به جهت ایجاد بالانس بهتر به وجود می‌آورد، بهبودهایی را نیز در بخش عملکرد و پایداری سرورهای Mount & Blade II شامل می‌شود.

این نسخه نیز مثل بتاهای گذشته، باید به‌صورت دستی انتخاب شود، یعنی بازی به‌صورت خودکار به نسخه ۱.۳ ارتقا پیدا نمی‌کند. برای انتخاب این نسخه به‌صورت دستی باید روی آیکون بازی در استیم راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. سپس از زبانه مربوط‌به نسخه‌های بتا، روی گزینه Into e1.3.0 beta کلیک کنید.

حتی اگر نخواهید بتای جدید این بازی را انتخاب کنید، باز هم با تغییرات زیادی مواجه خواهید شد. هر دو آپدیت ارائه شده، نسبت به نسخه‌های قبلی دارای بهبودهای زیادی هستند. برای آنکه از جزئیات به‌روزرسانی ۱.۲ مطلع شوید، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید؛ اما در ادامه چند مورد از مهم‌ترین بهبودهای این آپدیت را عنوان می‌کنیم:

  • برطرف شدن چند باگ که باعث می‌شدند اطلاعات بازیکن به درستی نمایش داده نشوند. این باگ‌ها همچنین مانع از ورود کاربران به بازی می‌شدند.
  • برطرف شدن یک کرش مربوط‌به کلاینت‌ها که در هنگام پیوستن به یک سرور شلوغ رخ می‌داد (Siege).
  • بهبود برخی کدها در سرورهای اختصاصی برای جلوگیری از یک کرش احتمالی که در هنگام افتادن سلاح یک ایجنت اتفاق می‌افتاد (Siege).
  • برطرف کردن یکی از کرش‌های سرور که به ندرت رخ می‌داد.

بازی Mount & Blade II

همان‌طور که گفتیم نسخه بتای ۱.۳ نیز با ارتقاهای زیادی همراه است که چون این ارتقاها فعلا قطعی نیستند و به احتمال زیاد با تغییراتی مواجه خواهند شد، به جزئیات این نسخه نمی‌پردازیم، اما همین قدر بدانید که این بتا علاوه‌بر برطرف کردن باگ‌ها و بهبود عملکرد بازی، تغییرات متعددی را در گیم‌پلی Mount & Blade II هم در بخش تک‌نفره و هم در حالت چندنفره به وجود می‌آورد و همچنین مواردی مثل رابط کاربری بازی، ویژگی‌های بصری و انیمیشن‌ها را شامل می‌شود. جزئیات کامل این آپدیت را هم می‌توانید اینجا مشاهده کنید.

بازی اکشن نقش‌آفرینی Mount & Blade II حدود یک ماه پیش وارد مرحله دسترسی پیش از موعد (Early Access) شد. این بازی پیش‌درآمدی برای Mount & Blade: Warband، بسته الحاقی مستقل بازی اول این مجموعه یعنی Mount & Blade به حساب می‌آید.

گیم‌پلی این بازی دارای المان‌های استراتژی است و شباهت‌های زیادی به بازی‌های قبلی این مجموعه دارد. بازیکن‌ها باید یک گروه از سربازان را تشکیل بدهند و به انجام مأموریت‌هایی که در نقشه بازی دیده می‌شوند بپردازند. یکی از جذابیت‌های بازی Mount & Blade II نبردهای عظیمی است که بازیکنان می‌توانند در آن شرکت کنند و در قالب گروه‌ خود به مبارزه با گروه‌های رقیب بپردازند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده