نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

فیلم Silver and Black ممکن است به یک سریال برای دیزنی پلاس تبدیل شود

کارگردان فیلم Silver and Black به‌تازگی در مصاحبه خود اشاره کرده که احتمال اینکه این فیلم به یک سریال محدود برای دیزنی پلاس تبدیل شود، وجود دارد.

مرداد ۹۷ بود که شرکت سونی پیکچرز از کنار گذاشته شدن پروژه ساخت فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) و تبدیل کردن آن به دو فیلم مستقل خبر داد، اما از آن زمان شاهد انتشار خبرهای بیشتری از این پروژه یا پروژه نبودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هنوز ممکن است پروژه مشترک سیلور سیبل و بلک کت ساخته شود، اما نه در قالب یک فیلم. جینا پرینس بیتوود که پیش از این قرار بود کارگردانی فیلم Silver and Black را بر عهده داشته باشد، اخیرا یک مصاحبه با هالیوودریپورتر انجام داده و در طی آن سوالی در مورد وضعیت این فیلم/فیلم‌ها پرسیده شد و با توجه به پاسخ وی، به‌نظر می‌رسد که صحبت‌هایی در مورد امکان ساخت سریال Silver and Black برای شبکه دیزنی پلاس وجود دارد. بیتوود گفت:

من واقعا این پروژه را دوست دارم و امیدوارم که هنوز هم به نحوی روزی این پروژه ساخته شود. نظر‌های مختلفی در مورد این پروژه وجود دارد. در ابتدا قرار بود یک فیلم با حضور دو شخصیت باشد و سپس تصمیم گرفته شد که دو فیلم مستقل براساس آن‌ها ساخته شود. اکنون یک نظر دیگر وجود دارد که آن را به‌عنوان یک سریال محدود برای دیزنی پلاس تولید کنیم، اما من این پروژه را بیشتر به‌عنوان یک فیلم با حضور هر دو شخصیت دوست دارم. بنابراین من امیدوارم که یک روز این اتفاق بیفتد.

دیزنی پلاس

ما در حال حاضر می‌دانیم که سونی برنامه‌های بزرگی برای استفاده از مجموعه اسپایدرمن در دنیای تلویزیون نیز دارد و سریال Silver and Black ممکن است یکی از این برنامه‌ها باشد که راهی سرویس استریم دیزنی پلاس شود. بااین‌حال، Disney Plus یک مقصد غیر منتظره برای سیلور و بلک است؛ زیرا مارول استودیو تنها روی شخصیت مرد عنکبوتی نظارت دارد و این نظارت شامل اسپین‌آف‌های آن نمی‌شود. همچنین قرار دادن یک سریال مارولی از یک استودیو دیگر که اتفاقات آن خارج از دنیای سینمایی مارول است، می‌تواند باعث سردرگمی کاربران شود. بااین‌حال، این احتمال هم وجود دارد که این سریال ممکن است با همکاری مارول استودیو تولید شود و در واقع بخشی از برنامه کوین فایگی نیز باشد. در هر حال تنها زمان درستی این صحبت‌ها را نشان خواهد داد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده