نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

Digimon Survive همچنان در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد

در حالی که گزارش جدیدی توسط نشریه ژاپنی Weekly Famitsu Magazine مبنی بر تعویق زمان انتشار Digimon Survive منتشر شده بود، این بازی همچنان در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

اخیراً یکی از نشریات معتبر ژاپن، گزارشی مبنی بر تعویق در زمان انتشار بازی Digimon Survive منتشر کرده بود. مجله هفتگی Famitsu Magazine اعلام کرده بود که تاریخ پیش‌بینی شده برای انتشار این بازی، توسط توسعه‌دهندگان به حالت «نامشخص» تغییر داده شده است.

اما براساس گزارش جدید Gematsu، شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) با انتشار یک بیانیه رسمی، به شفاف سازی ابهام ایجاد شده پرداخته است. در این بیانیه اشاره شده که «تغییر تاریخ انتشار این بازی از ۲۰۲۰ به «نامشخص» ادعایی است که توسط Famitsu منتشر شده و حقیقت ندارد.» در ادامه تأکید شده که Digimon Survive همچنان در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

Digimon Survive

جدیدترین تصاویری که از بازی مورد انتظار بندای نامکو منتشر شده، کاراکتر Kaito Shinonome را درکنار دیجیمون همراهش Dracumon به نمایش می‌گذارد. قبلاً دو مورد دیگر از شخصیت‌های این بازی نیز به همراه اطلاعات جامعی از مکانیزم Free Action این بازی توسط توسعه‌دهندگان به اشتراک گذاشته شده بود. بندای نامکو در آپدیت‌های متعددی که از زمان معرفی این بازی ازطریق اکانت توییتر رسمی خود منتشر کرده، جزئیات و اسکرین‌ شات‌های متعددی را از محیط بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. علاوه‌بر این، هابو کازوماسا (Habu Kazumasa) و سوزوکی کاتسوکی (Tsuzuki Katsuaki) تهیه کنندگان این بازی در ویدیوی ویژه‌ای که در خصوص تاریخچه بازی‌های ویدیویی Digimon ترتیب داده شده بود، به گذشته، حال و آینده‌ی این مجموعه خاطره‌انگیز پرداخته بودند. قاعدتاً در این ویدیو به جزئیاتی از بازی Digimon Survive نیز اشاره شد.

Kazumasa در این ویدیو درباره چگونگی عملکرد این استودیو در راستای جلب رضایت تمامی گروه‌های مخاطبان این بازی توضیحاتی را ارائه می‌کند. براساس صحبت‌های کازوماسا، این شرکت قصد دارد تا به‌صورت همزمان هر دو گروه مخاطبان هاردکور و عادی این مجموعه را در نظر گرفته و یک محتوای مناسب برای آن‌ها تولید کند. تیم توسعه‌دهندگان این بازی، برای دست‌یابی به این منظور، به تلفیق عناصر اساسی بازی‌های کلاسیکِ نقش آفرینی، تاکتیکال و ماجراجویانه پرداخته است. سازندگان این بازی امیدوارند تا این ترکیبِ سبک‌ در استایلِ گیم پلی بازی، Digimon Survive را برای تمامی مخاطبان جذاب و لذت بخش بسازد.

کاتسوکی علاوه‌بر این، درباره دو بخش متمایز گیم پلی بازی Digimon Survive صحبت‌هایی را مطرح کرده است. بخش اول، که توسط کاتسوکی «قسمت درامِ بازی» نام‌گذاری می‌شود، بیشتر به ماجراجویی متنی می‌پردازد. شما در این قسمت با یک سری انتخاب‌ها و گزینه‌های مختلف مواجه شده و تصمیماتی که در خصوص آن‌ها اتخاذ می‌کنید، روی روند داستان تأثیر می‌گذارد.

Digimon Survive

بخش دوم که توسط کاتسوکی «قسمت مبارزه‌ی بازی» نامیده می‌شود، روی سبک نقش آفرینی تاکتیکال بازی تمرکز دارد. البته تصمیماتی که در بخش درام بازی خواهید گرفت، روی شرایط مختلفی که در قسمت مبارزه‌ای با آن روبه‌رو می‌شوید نیز تأثیرگذار خواهد بود. علاوه‌بر این، شما می‌توانید دیجیمون خود را نیز در این قسمت دیجیوالو (تکامل یافته) کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، ویدیویی از گیم پلی این بازی را تماشا کنید. بازی Digimon Survive برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی سی، پلی ‌استیشن 4 و ایکس ‌باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده