نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

بازی No Man's Sky همچنان محتوای جدید جاه‌طلبانه دریافت خواهد کرد

هلو گیمز اعلام کرد که کار آن‌ها با بازی No Man's Sky تمام نشده است و آن‌ها قصد دارند تا به ارائه محتوای جاه‌طلبانه‌ی بیشتر برای بازی ادامه دهند.

هنگامی که بازی No Man's Sky در سال ۲۰۱۶ پس از سال‌ها هیاهوی تبلیغاتی و وعده‌های هیجان‌انگیز در دسترس طرفداران مشتاق تجربه‌ی این بازی قرار گرفت، به هیچ‌ عنوان نتوانست تا عملکرد درخور توجهی را از خود نشان دهد و در حد انتظارات ظاهر شود و در نهایت نیز نمرات متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد. در واقع سازندگان در تریلر‌هایی که پیش از عرضه‌ی بازی منتشر کرده بودند، چنان ویژگی‌های جذابی را به مخاطب نشان دادند که همه انتظار یک بازی انقلابی و عجیب و غریب را از این بازی داشتند که خب در زمان عرضه این موضوع محقق نشد. با‌این‌حال تیم سازنده بازی یعنی استودیو هلو گیمز (Hello Games) ناامید نشدند و به ارائه‌ی آپدیت‌های فراوان و محتوای جذاب به بازی ادامه دادند به‌طوری که هم‌اکنون بازی No Man's Sky کاملا دگرگون و به تجربه‌ای منحصر به فردی تبدیل شده است. 

در واقع برای این بازی تاکنون بیش از ۱۰ به‌روزرسانی بزرگ منتشر شده است که هرکدام ویژگی‌های بسیار جذابی را به بازی اضافه می‌کنند. به‌عنوان مثال آپدیت Living Ships به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سفینه مورد علاقه خود را در بازی بسازند یا آپدیت Exo-Mech ربات‌های عظیم‌الجثه‌ای را به بازی می‌آورد که با سوار شدن بر آن‌ها، می‌توان در محیطی بسیار گسترده به کاوش پرداخت. با اینکه به‌نظر می‌رسد هم‌اکنون نیز سازندگان عملکرد بی‌نظیری را در ارائه‌ی محتوای پس از عرضه‌ی بازی انجام داده‌اند، اما طبق آخرین اخبار بازی و در جریان پست جدیدی که در بلاگ رسمی این بازی منتشر شده است، سازندگان اعلام کرده‌اند که کار آن‌ها با ارائه‌ی محتوای بیشتر برای بازی تمام نشده است و آن‌ها قصد دارند تا به ارائه‌ی محتوای جاه‌طلبانه‌ی بیشتر برای این بازی ادامه دهند. در این بیانیه نوشته شده است که: 

در ادامه‌ی به‌روزرسانی‌های پیشین که برای بازی منتشر شده‌اند، ما در حال کار روی محتوا‌ی بسیار جاه‌طلبانه‌ای برای اضافه‌ کردن به دنیای بازی هستیم و برنامه‌های زیادی را برای سال ۲۰۲۰ داریم و از این بابت بسیار هیجان‌زده هستیم.

پیش نمایش No Man

متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری در مورد اینکه این محتوا‌های جاه‌طلبانه چگونه می‌توانند باشند منتشر نشده است اما از آن‌جایی که تقریبا محدودیتی برای سازندگان در مورد بازی پهناوری همچون No Man's Sky وجود ندارد و پیش از این نیز آپدیت‌های دیوانه‌واری برای بازی منتشر شده‌اند، می‌توان مطمئن بود که سازندگان توانایی خلق ویژگی‌های جذاب و جدید زیادی را دارند که همین موضوع انتظار برای انتشار آن‌ها را سخت می‌کند. 

بازی No Man's Sky هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است و همچنین تمام بازی روی هدست‌های واقعیت مجازی بدون پرداخت هزینه‌ی اضافی قابل بازی و اتفاقا بسیار لذت‌بخش است. در کنار این بازی،‌ استودیو هلو گیمز پروژه‌ دیگری را نیز به‌نام بازی The Last Campfire در دست توسعه دارد که در واقع یک بازی ماجراجویی با اتمسفری جالب و قبل توجه است. این بازی قرار است تا در تابستان امسل علاوه‌بر سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی، برای نینتندو سوییچ نیز منتشر شود. 

نظر شما در مورد ارائه‌ی محتوای بیشتر توسط سازندگان بازی No Man's Sky برای این بازی چیست؟ آیا این بازی را پس از عرضه‌ی آپدیت‌های جذاب خود بازی کرده‌اید؟ به‌نظر شما پس از انتشار این به‌روز‌رسانی‌ها اکنون No Man's Sky به یک بازی سرگرم کننده تبدیل شده است و ارزش وقت گذاشتن را دارد؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از تجربیات خود با این بازی به ما بگویید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده