// شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

تریلر جدید Torchlight 3 شخصی سازی قلعه‌های بازی را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلری که از بازی Torchlight 3 یا Torchlight Frontiers منتشر شده است، شخصی‌سازی قلعه‌های بازی را نشان می‌دهد.

هفته گذشته استودیو Echtra Games از قلعه‌های جدید بازی Torchlight Frontiers رونمایی کرد. این قلعه‌ها را می‌توانید مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کنید و به هر شکلی که دوست دارید درآورید. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، این استودیو تریلری جدید از بازی منتشر کرده است که برخی از قابلیت‌های شخصی‌سازی قلعه‌ها را نشان می‌دهد. هنوز به‌طور واضح مشخص نیست که آیا می‌توان سگ داخل بازی را به‌طور کامل رام کرد یا خیر. می‌توانید تریلر را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در این ویدیو تنها بخشی از قابلیت‌ها و گزینه‌های شخصی‌سازی نمایش داده می‌شود؛ اما باید در نظر داشته باشید که این شخصی‌سازی مختص قلعه‌های بازی است. از آن‌جایی که بسیاری از گزینه‌های شخصی‌سازی و تزئینی به‌مرور و با پیشرفت در بازی برای شما آزاد می‌شوند، می‌توان انتظار داشت که استودیو Echtra Games بسیاری از آن‌ها را در ویدیوی بالا نشان نداده است.

یکی از مواردی که در ویدیو نشان داده نشده است، نوع تعامل و واکنشی است که ساختمان‌های شما می‌توانند با دیگر بازیکنان داشته باشند. اگرچه زیبا کردن قلعه یکی از مهم‌ترین مواردی است که بازیکن به سراغ آن خواهد رفت، اما این‌که هر ساختمان چه کاری انجام می‌دهد هم از اهمیت بالایی برخوردار است. بازی Torchlight Frontiers با نام قدیمی Torchlight 3 قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ برای کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 توسط شرکت Perfect World Entertainment منتشر شود. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی هم قطعا شاهد انتشار ویدیوهای بیشتری از آن خواهیم بود؛ ویدیوهایی که به ما نشان دهند این قلعه‌ها فارغ از بحث زیبایی، چه کارهایی می‌توانند انجام دهند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده