// شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تاریخ رویداد PC Gaming Show 2020 مشخص شد

پی سی گیمر به‌تازگی اعلام کرده است که رویداد PC Gaming Show 2020 در تاریخ ۱۷ خرداد ماه به‌صورت لایو استریم برگزار می‌شود.

با لغو شدن رویداد E3 2020، این سوال پیش آمد که آیا کنفرانس‌های خبری سالانه این رویداد هم لغو خواهند شد؟ سونی، مایکروسافت و یوبیسافت قصد دارند رویدادهای مستقل خود را برگزار کنند تا بازی‌ها و موارد جدیدی را با کاربران و هواداران به اشتراک بگذارند. این در حالی است که به‌تازگی پی سی گیمر هم رویداد سالانه خود را برگزار خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، پی سی گیمر اعلام کرده است که رویداد سالانه PC Gaming Show در سال جاری میلادی هم برگزار خواهد شد. ازاین‌رو در تاریخ ۱۷ خرداد ماه (۶ ژوئن) رویداد PC Gaming Show 2020 به‌صورت لایو استریم برگزار می‌شود. در ادامه مشخص شده که در این رویداد شاهد گیم‌پلی بازی‌هایی هستیم که تابه‌حال به‌نمایش در نیامده‌اند و ازطرفی بازی‌های جدیدی هم معرفی می‌شوند. در این رویداد فرانتیر دولوپمنتس، هامبل باندل، Perfect World Entertainment، فروشگاه اپیک گیمز، Tripwire Interactive و شرکت اینتل با پی سی گیمر همکاری خواهند کرد. 

احتمال می‌رود در این رویداد شاهد اطلاعات جدیدی از بازی‌های Chivalry 2 و Evil Geniuses 2: World Domination هم باشیم. علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را ازطریق شبکه توییچ و سایر شبکه‌های لایو استریم تماشا کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده