// شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

شایعه: ریبوت بازی Silent Hill ظاهرا در ماه مِی معرفی می‌شود

یکی از اینسایدرهای بازی‌های ویدیویی اعلام کرده است که احتمالا ریبوت بازی Silent Hill در ماه مِی معرفی می‌شود.

چند ماهی است که شایعاتی از بازی Silent Hill به‌گوش می‌رسد. در ابتدا اعلام شده بود که کوجیما و استودیو ژاپن سونی قصد دارند دو نسخه از مجموعه Silent Hill را توسعه دهند. این در حالی است که در ادامه، شایعات دیگری منتشر شد حول اینکه کونامی با همکاری سونی، قصد دارند تا یک نسخه ریبوت از بازی سایلنت هیل را برای پلی استیشن 5 بسازند. در این ریبوت شاهد حضور اعضای اصلی Team Silent، سازنده مجموعه Silent Hill، هستیم. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از اینسایدرهای بازی‌های ویدیویی به نام KatharsisT به‌تازگی مدعی شده که ریبوت بازی Silent Hill در ماه مِی (اردیبهشت/خرداد) معرفی می‌شود. البته به‌طور واضح اعلام نشده است که چه زمانی این معرفی صورت می‌گیرد. یکی از کاربران در انجمن ResetEra اعلام کرده بود که این شایعات به معنی این است که معرفی ریبوت سایلنت هیل به‌زودی انجام می‌شود یا خیر که KatharsisT در جواب از کلمه MAYbe استفاده کرده است.

ازاین‌رو احتمال می‌رود در ماه مِی شاهد معرفی نسخه ریبوت سایلنت هیل برای پلی‌استیشن 5 باشیم. البته تمامی این موارد در حد شایعه هستند و هنوز بیانیه رسمی از سوی کونامی یا سونی اعلام نشده است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این شایعات به حقیقت تبدیل می‌شوند یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا در رویداد ماه مِی سونی شاهد معرفی این بازی خواهیم بود؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده