// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۹

نینتندو گزارشات هک شدن حساب‌های کاربری سوییچ را دنبال می‌کند

نینتندو اعلام کرده است که گزارشات متعددی را که از هک شدن حساب‌های سوییچ دریافت می‌کند، با جدیت دنبال می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، شرکت نینتندو گفته است که به‌صورت جدی گزارش‌های هک شدن حساب‌های کاربری سوییچ را دنبال و پیگیری می‌کند. به گزارش وب‌سایت IGN، تعداد زیادی از دارندگان حساب نینتندو سوییچ با این شرکت تماس گرفته‌اند و این‌گونه گزارش داده‌اند که ایمیل‌هایی از سوی شرکت Nintendo برای آن‌ها آمده است که در آن‌ها ورود مشکوک به حساب کاربری گزارش داده شده است. طبق گزارش‌هایی که منتشر شده است، این هکرها از کشور‌های چین و آمریکا اقدام به نفوذ کرده‌‌اند.

هکرها در تعدادی از حساب‌های کاربری که هک کرده‌اند و دارای حساب پی‌پال متصل بوده‌اند، اقدام به خرید پول داخل بازی Fortnite کرده‌اند و به این شکل پول‌های حساب کاربری را هم تخلیه کرده‌اند. یکی از قربانیان به این روش ۳۰۰ دلار از دست داده است. شرکت نینتندو در مورد این نفوذهای غیرقانونی یا همان هک شدن حساب‌های کاربری واکنش نشان داده است و به وب‌سایت IGN گفته که ما به‌طور کامل در جریان هستیم و در حال حاضر مشغول تحقیق در این زمینه‌ایم.

این شرکت همچنین در حال افزایش فشار به کاربرانی است که قفل دو مرحله‌ای خود را هنوز فعال نکرده‌اند. با فعال کردن این قفل احتمال هک شدن بسیار کاهش می‌یابد. ماه گذشته برای شرکت نینتندو بسیار خوب و پرسودی بود؛ به‌طوری که بازی Animal Crossing: New Horizons توانست رکوردهای خوبی را ثبت کند. در رابطه با مشکل هک شدن حساب‌های کاربری هم اگرچه هنوز مشخص نیست که این تهدید به پایان رسیده است یا خیر، اما توصیه زومجی این است که هرچه زودتر قفل دو مرحله‌ای را روی حساب‌های خود فعال کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده