// جمعه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

زمان برگزاری کنسرت ترویس اسکات در چپتر دوم Fortnite

علاقه‌مندان به بازی فورتنایت می‌توانند امروز عصر دومین سانس از برگزاری کنسرت ترویس اسکات در چپتر دوم Fortnite را به‌صورت زنده تماشا کنند.

تقریبا دو ماه پیش بود که اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، اعلام کرد که در حال همکاری با ترویس اسکات، خواننده رپ، است. این در حالی است که چندی پیش همکاری میان اپیک گیمز و ترویس اسکات به‌صورت رسمی در بازی فورتنایت چپتر 2 اعلام شد که Travis Scott’s Astronomical نام دارد. بازیکنان در جریان این رویداد با تجربه‌ی بازی می‌توانند اسکین ترویس را درکنار آیتم‌های تزئینی دیگری مثل اسپری کسب کنند. همچنین اعلام شده بود که یک کنسرت موسیقی هم در بازی برگزار خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بامداد امروز سانس اول کنسرت ترویس اسکات برگزار شد. آن دسته از کاربرانی که قادر به تماشای کنسرت در داخل بازی نبودند، نگران نباشند زیرا اپیک گیمز سانس‌های مختلفی را درنظر گرفته است تا مطمئن شود تمامی کاربران کنسرت ترویس اسکات در بازی Fortnite Chapter 2 را تماشا خواهند کرد. در ادامه اعلام شده است که با شرکت در این کنسرت، گلایدر Astroworld Cyclone را به‌عنوان پاداش کسب می‌کنید.

در زیر می‌توانید زمان برگزاری کنسرت ترویس اسکات را مشاهده کنید.

  • جمعه، ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران
  • شنبه، ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت ایران
  • شنبه، ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران
  • یک‌شنبه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲:۳۰ بامداد به‌وقت ایران

به‌خاطر شلوغی سرورها، پیشنهاد می‌‌کنم که ۳۰ دقیقه قبل از زمان برگزاری کنسرت، در داخل بازی حضور پیدا کنید. پس از مارشمالو، ترویس اسکات دومین خواننده‌ای است که کنسرت او در بازی فورتنایت برگزار می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در مورد این همکاری‌ها چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده