// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

ماسک های ساخته شده از فیلم‌های سینمایی با قیمت مناسب

در این مقاله از ماسک‌های فانتزی ساخته شده براساس شخصیت‌‌های فیلم‌های سینمایی گفته‌ایم و نگاهی به شرکت‌ تولید کننده آن‌ها انداخته‌ایم.

فیلم‌های سینمایی به‌ویژه ترسناک و علمی‌تخیلی محبوبیت زیادی میان علاقمندان به سینما و تلویزیون دارند، همین موضوع تولید محصولاتی برپایه‌ی چهره‌ی این شخصیت‌ها را به همراه داشته است. درادامه مقاله‌های معرفی لوازم جانبی بازی‌ و فیلم‌های سینمایی به سراغ بهترین ماسک‌های دردسترس در بازار ایران رفته‌ایم تا اگر شما نیز به‌دنبال لحظات خنده‌دار و شاید ترسناک در خانه خود هستید، بتوانید با چندی از این ماسک‌ها آشنا شوید. ماسک‌های معرفی شده عمدتا از روی شخصیت‌های سینمایی یا کامیک ساخته‌ شده‌اند.

در این مقاله سعی شده تا بازه قیمت متفاوت از ۴۵ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان باتوجه‌به شرکت تولید کننده معرفی شود. باتوجه‌به شرایط اقتصادی و امکان ناموجود شدن یا تغییر قیمت، تنها به قرار دادن لینک اکتفا می‌کنیم. شما می‌توانید با کلیک روی لینک از قیمت محصولات مطلع شوید. اگر به‌دنبال خرید ماسک هستید با زومجی همراه باشید.

نقاب

ماسک نقاب

  • تولید کننده: نامشخص
  • وزن: ۳۰ گرم

نقاب را می‌توانیم ساده‌ترین ماسک موجود در فهرست زومجی معرفی کنیم. متاسفانه در رابطه با شرکت سازنده‌ی «نقاب» اطلاعی نداریم اما این ماسک در رنگ‌های مختلف از زرد گرفته تا سفید و مشکی تولید شده است و در بازار ایران می‌توانید آن را پیدا کنید. این ماسک برای جایگیری آسان روی سر دارای یک کش است تا ماسک به خوبی روی صورت قرار بگیرد. ماسک نقاب از پنج بخش چشم‌ها، بینی و دهان دارای سوراخ‌های متعددی است.

ماسک جیگساو - فیلم اره

ماسک جیگساو - فیلم اره

  • تولید کننده: نامشخص
  • وزن: ۵۰ گرم

جان کرمر، شخصیت مبتلا به سرطان که با آزمون‌های دلخراشش، اراده‌ی زنده‌ماندن افراد مختلف را مورد آزمایش قرار می‌دهد، همواره با ماسکی سفید رنگ و البته ترسناک ظاهر می‌شود. ماسک شخصیت جیگساو را درکنار ماسک جیغ می‌توانیم یکی از ترسناک‌ترین ماسک‌های فهرست‌مان معرفی کنیم. متاسفانه تولید کننده این ماسک نیز مشخص نیست. طبق گفته خریداران جایگیری کش‌های پشت ماسک کمی نامناسب است.

ماسک مانی هیست سالوادور دالی

ماسک سالوادور دالی - سریال مانی هیست

  • تولید کننده: نامشخص
  • وزن: ۳۰۰ گرم

سالوادور دالی، هنرمند فراواقع‌گرای اسپانیایی شاید آنچنان میان عموم مردم شناخته شده نباشد، اما به‌لطف سریال مانی هیست و ماسک‌هایی با ظاهر این هنرمند، اکنون بسیاری از عموم مردم حداقل با سیبیل‌های معروف به ۱۰ و ۱۰ دقیقه او آشنا هستند. در جریان سریال مانی هیست از این ماسک برای دزدی استفاده می‌شد. باتوجه‌به کیفیت، قیمت ماسک سالوادور دالی مناسب است. اما در نظر داشته باشید که نسبت به ماسک‌های سبک از جمله ماسک «نقاب» معرفی شده، وزنی بیشتر در حدود ۳۰۰ گرم دارد. اگر به دنبال خرید ماسک مانی هیست هستید از لینک پایین اقدام کنید.

ماسک یودا

ماسک یودا - مجموعه جنگ ستارگان

  • تولید کننده: هاسبرو
  • وزن: ۶۲۵

یودا، رهبر شورای جدای‌ها در مجموعه Star Wars را می‌توانیم یکی از شخصیت‌های محبوب این مجموعه بدانیم. ماسک یودا توسط شرکت هاسبرو،‌ تولید کننده اسباب‌بازی‌های با کیفیت تولید شده است. هاسبرو شرکتی آمریکایی است که درکنار اسباب‌بازی‌ها، اقدام به تولید مجموعه‌های تلویزیونی برپایه‌ی محصولات خود می‌کند. باتوجه‌به پیشینه‌ی محصولات هاسبرو می‌دانیم که درکنار قیمت بالا، محصولات هاسبرو از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند. ماسک یودا دارای فک و گوش‌های متحرک الکترونیکی است در نتیجه با قرار دادن ماسک روی صورت خود به‌لطف دو باتری نیم‌قلم، شاهد پخش صدای یودا و حرکت گوش‌ها خواهید بود. باتوجه‌به ابعاد ماسک یودا کمی سنگین است.

ماسک چوباکا

ماسک چوباکا - مجموعه جنگ ستارگان

  • تولید کننده: هاسبرو
  • وزن:‌ ۴۸۰ گرم

چوبی یا همان چوباکا دیگر شخصیت از مجموعه Star Wars است که ماسک آن را در فهرست زومجی قرار دادیم. چوبی شخصیتی از نژاد ووکی است که ظاهری پشمالو دارد. مانند ماسک یودا، ماسک چوباکا هم مکانیکی است و از ناحیه فک به‌لطف دو باتری نیم قلم حرکت می‌کند. در نظر داشته باشید که با بازکردن دهان، صدای شخصیت چوباکا پخش می‌شود. شرکت هاسبرو توانسته این محصول را نیز با کیفیت مناسبی روانه بازار کند. به‌لطف یک بند با قابلیت تنظیم اندازه ماسک جایگیری مناسبی روی صورت دارد. به‌دلیل کیفیت ساخت و وجود نام برند هاسبرو، این ماسک نیز قیمت بالایی دارد.

ماسک آیرون من

ماسک آیرون من - مارول

  • تولید کننده: هاسبرو
  • وزن:‌ ۱۵۰ گرم

به‌شخصه علاقه‌ی زیادی به شخصیت تونی استارک و نام قهرمانی‌ آیرون‌من دارم. آیرون من یکی از شخصیت‌‌‌های فانتزی کامیک و دنیای سینما است که به‌لطف قدرت‌های ابرقهرمانی در میان بزرگسالان و حتی کودکان بسیار محبوب است. ماسک هاسبرو آیرون من قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر ماسک‌های شرکت اسباب‌بازی هاسبرو دارد. دلیل این موضوع نیز مکانیکی نبودن ماسک است. برخلاف مدل‌های دیگر این ماسک ظاهری ثابت دارد و از باتری نیم‌قلم استفاده نمی‌کند.

ماسک جیغ

ماسک گوست فیس - مجموعه جیغ (Scream)

  • تولید کننده: نامشخص
  • وزن: ۳۰۰ گرم

گوست فیس را می‌توانیم پرفروش‌ترین ماسک ترسناک معرفی کنیم. ظاهر ترسناک این ماسک و تولید فیلم‌های مهیج، دلهره‌آور و همچنین اقتباس‌های خنده‌دار از شخصیت گوست فیس باعث شده تا این ماسک محبوبیت زیادی پیدا کند. در حقیقت دو نوع ماسک از گوست فیس در فروشگاه‌ها پیدا می‌شود. مدل اول با قطرات خون روی ماسک است و مدل دوم و ارزان‌تر که ظاهری ساده اما کشیده‌تر نسبت به مدل اول دارد. ابتدا در رابطه با مدل اول،‌ به‌لطف پمپ خونی که به همراه ماسک قرار دارد، تنها با فشردن پمپ، خون از صورت ماسک سرازیر می‌شود که به‌شدت ترسناک و واقعی به نظر می‌رسد. حضور این پمپ باعث افزایش قیمت و سنگین شدن ماسک شده است.

مدل دوم اما ظاهری بسیار ساده دارد و در حقیقت ارزان‌ترین ماسک فهرست زومجی نیز است. این ماسک صورتی کشیده‌تر دارد و از فیلم Scary Movie اقتباس شده است.

ماسک دارت ویدر

ماسک دارت ویدر - مجموعه جنگ ستارگان رِبِلز

  • تولید کننده: هاسبرو
  • وزن: ۱۰۴ گرم

اما نوبت به یکی از خبیث‌ترین آنتاگونیست‌های تمام دوران رسید. دارت ویدر،‌ فرمانده کل امپراطوری کهکشان است و ماسک مخصوصی که به چهره دارد، درکنار شخصیت‌پردازی عالی او باعث شده تا محبوبیت زیادی پیدا کند. ماسک هاسبرو دارت ویدر کیفیت خوبی دارد، اما متاسفانه از ویژگی‌های حرکتی مثل اجزاء مکانیکی یا تولید صدا برخوردار نیست. نبود اجزاء مکانیکی باعث شده تا با ماسکی سبکی روبه‌رو باشیم. این مدل براساس انیمیشن Star Wars Rebels تولید شده است. برند هاسبرو از جمله‌ی برندهای شناخته شده تولید اسباب‌بازی است.

ماسک راکت راکون

ماسک راکت راکون - مجموعه نگهبانان کهکشان

  • تولید کننده: هاسبرو
  • وزن: ۸۰ گرم

راکت راکون یکی از شخصیت‌های مجموعه نگهبانان کهکشان است که به‌دلیل و تخصص در تاکتیک‌های نظامی شناخته می‌شود. ماسک راکت راکون توسط شرکت آمریکایی هاسبرو تولید شده است و دارای اجزاء مکانیکی متحرکت در ناحیه‌ی دهان، گوش‌ها و ابروها است. به این‌ترتیب با باز کردن دهان خود ماسک نیز دهانش باز می‌شود و حسی واقعی را به ماسک می‌دهد. هرچند در مقایسه با ماسک یودا و چوباکا، راکت راکون قیمت پایین‌تری دارد، اما همچنان با ماسکی گران‌قیمت روبه‌برو هستیم.

ماسک Old Man

ماسک Old Man

  • تولید کننده: نامشخص
  • وزن: ۱۲۰ گرم

ماسک Old Man هرچند از روی فیلم خاصی ساخته نشده، اما هنوز هم ترسناک، زیبا و با کیفیت است. به‌ویژه به‌دلیل موهای مصنوعی چسبیده به ماسک، در نگاه اول به نظر می‌رسد با پیرمردی ترسناک روبه‌رو هستیم. طبق نظر کاربران، ماسک کیفیت خوبی دارد. متاسفانه اطلاعاتی در رابطه با تولید کننده این ماسک در دسترس نیست. باتوجه‌به جزئیات ماسک به نظر می‌رسد که قیمت محصول آنچنان بالا نباشد. اگر یک ماسک برای ترساندن می‌خواهید، ماسک لیما مدل Old Man کار شما را راه می‌اندازد.

دیدگاه شما در رابطه با ماسک‌های معرفی شده چیست؟‌ آیا شما نیز در خانه خود ماسکی دارید که خیلی به آن علاقه داشته باشید یا بخواهید در آینده خریداری کنید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده