// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰

آپدیت جدید Monster Hunter Word: Iceborne دو هیولا جدید به بازی می‌آورد

امروز Title Update 3.5 بازی Monster Hunter World: Iceborne عرضه می‌شود و در جریان آن شاهد اضافه شدن دو هیولا جدید خواهیم بود.

در گذشته بود که شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Monster Hunter World: Iceborne، اعلام کرد که چهارم اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل)، آپدیت جدیدی برای Monster Hunter World: Iceborne منتشر می‌شود که در جریان آن شاهد اضافه شدن دو هیولا جدید خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، Title Update 3.5 بازی مانستر هانتر ورلد: آیسبورن امروز در دسترس قرار می‌گیرد. در جریان این به‌روزرسانی دو مأموریت جدید برای کشتن هیولاهای Kulve Taroth و Arch-Tempered Namielle به بازی اضافه می‌شود. همچنین دو هیولا ذکر شده به‌صورت محدود در دسترس قرار خواهند گرفت. پس اگر قصد کشتن این هیولاها را دارید باید هر چه زودتر دست به‌کار شوید. همانند سایر هیولاها، با کشتن دو هیولا ذکر شده می‌توانید ست لباس و اسلحه آن‌ها را هم بسازید.

از دیگر ویژگی‌های Title Update 3.5 هم می‌توان‌به اضافه شدن ویژگی Layered Weapon به سلاح‌های بیشتری از بازی اشاره کرد. همچنین پارت‌های اصلی آن‌ها هم افزایش پیدا کرده است. ازاین‌پس کاربران می‌توانند سلاح‌های Appraisal را در بخش Smithy ارتقا دهند و در بخش Elder Master هم آن‌ها را بسازند. دراین‌میان اشاره کنم که اگر خواهان دریافت راحت این دسته از سلاح‌ها هستید، Kulve Taroth Siege بهترین گزینه برای شما است، زیرا در اینجا سلاح‌های Appraisal ساده‌تر از قبل در دسترس قرار می‌گیرند. 

در انتها مشخص شده است که بهبودهای مختلفی هم روی بازی انجام شده است تا کاربران تجربه‌ی روان‌تری داشته باشند. همچنین در ماه مِی هم یک آپدیت دیگر برای Monster Hunter World: Iceborne منتشر می‌شود که در آن شاهد اضافه شدن Alatreon و Blazing Black Dragon خواهیم بود. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به تعداد نسخه‌های فرستاده شده به بازار بازی Monster Hunter World: Iceborne اشاره کرد. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده