// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

متقلبان Call of Duty: Modern Warfare با همدیگر بخش چندنفره را تجربه می‌کنند

اینفینیتی وارد سعی دارد با تغییرات سیستم Machmaking دو بازی COD: Modern Warfare و COD: Warzone، متقلبان را روبه‌روی یکدیگر قرار دهد.

مقاله‌های مرتبط:

چندی پیش بود که اینفینیتی وارد (Infinity Ward)، سازنده بازی Call of Duty: Modern Warfare و همچنین Call of Duty: Warzone، با مسدود کردن حساب کاربری ۷۰ هزار متقلب سعی کرد فضای بازی را برای کاربران بهتر کند. این در حالی است که ظاهرا تعدادی از کاربران کنسولی به‌خاطر وجود متقلبان نسخه کامپیوتر، ویژگی کراس‌پلی را غیرفعال کرده بودند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اینفینیتی وارد تغییرات جدیدی را اعمال کرده است تا بازیکنان مدرن وارفیر و وارزون روی پلتفرم‌های مختلف بتوانند با آسودگی کامل درکنار یکدیگر بازی را تجربه کنند. ازاین‌پس کاربران زمانی‌که یک بازی را گزارش می‌دهند، اگر بازیکن مورد نظر مسدود شود، به‌ آن‌ها یک اعلان در داخل بازی فرستاده می‌شود. ازاین‌رو شاهد ارتباط بهتری میان کاربران و تیم سازنده خواهیم بود. 

بااین‌حال اصلی‌ترین تغییر امنیتی اعمال شده، روی سیستم Matchmaking بازی است. ازاین‌پس بازیکنانی که مشکوک به استفاده از کدهای تقلب هستند، روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند. به‌عبارتی سیستم Matchmaking بازی متقلبان را شناسایی و آن‌ها را درکنار یکدیگر قرار می‌دهد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اتفاقات رخ داده تا چه اندازه روی تجربه‌ی کاربران تاثیرگذار است و آیا واقعا شاهد متمایز و مسدود شدن متقلبان خواهیم بود یا خیر.

اکتیویژن (Activision) و اینفینیتی وارد سخت در تلاش هستند تا درصد حضور متقلبان در COD: Modern Warfare و COD: Warzone را به سمت صفر میل دهند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamesutra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده