// پنجشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

فروش دیجیتالی بازی Doom Eternal در ماه مارس سه میلیون نسخه بوده است

سوپردیتا به‌تازگی گزارش‌های ماه مارس خود را منتشر کرده که خبر از فروش سه میلیون نسخه‌ای Doom Eternal به‌صورت دیجیتالی می‌دهد.

در ماه مارس شاهد عرضه بازی‌های بزرگی بودیم و می‌توان آن را یکی از شلوغ‌ترین ماه‌های گیمینگ دانست. تقریبا در اواخر ماه مارس بازی Doom Eternal در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدان و همچنین کاربران کسب کند. بااین‌حال دوم ایترنال از نظر فروش هم توانسته است عملکرد خوبی را کسب کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، گروه تحلیل‌گر سوپردیتا گزارش‌های فروش دیجیتالی ماه مارس خود را منتشر کرده است. طبق گزارش‌‌های منتشر شده، فروش دیجیتالی دوم ایترنال در ماه مارس سه میلیون نسخه بوده است. این در حالی است که Doom در ماه اول عرضه خود تنها ۹۵۷ هزار نسخه به‌صورت دیجیتالی فروخته بود. رسیدن به این رقم برای Doom Eternal مورد عجیبی نیست، زیرا قبل از عرضه کاربران بسیاری منتظر منتشر شدن و تجربه دوم ایترنال بودند.

در ادامه سوپردیتا اعلام کرده که معتقد است درآمد حاصل از Doom Eternal کمتر از بازی‌هایی باشد که دارای بخش چندنفره با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای هستند، زیرا در وهله اول Doom Eternal یک بازی تک‌نفره به‌حساب می‌آید. در گزارش سوپردیتا اطلاعاتی هم از میزان درآمد بازی Half-Life: Alyx منتشر شده است. بازی Half-Life: Alyx در ماه مارس ۸۶۰ هزار بازیکن داشته است، اما میزان درآمد این بازی از نسخه‌های فروخته شده تنها ۴۰.۷ میلیون دلار بوده است.

بخشی از این درآمد پایین نسبت‌به تعداد بازیکنان، مربوط‌به پیشنهادی می‌شود که ولو (Valve) برای کاربران درنظر گرفته بود. بازیکنانی که هدست ولو ایندکس را خریداری می‌کردند، Half-Life: Alyx به رایگان در اختیارشان قرار داده می‌شد. همچنین راه‌اندازی واقعیت مجازی و محدودیت‌های آن روی کامپیوتر هم مورد دیگری است که باعث شده کاربران آنطور که باید و شاید از نسخه جدید Half-Life حمایت نکنند. بااین‌تفاسیر ولو سعی دارد با ویژگی‌های مثل ویرایش سطح و مادهای مختلف همچنان از بازی خود پشتیبانی کند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده