// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۵

بازی Peaky Blinders: Mastermind معرفی شد

چندی پیش بازی Peaky Blinders: Mastermind با انتشار یک تریلر معرفی شد که روایت‌گر داستان خانواده شلبی پس از جنگ جهانی است.

Peaky Blinders را می‌توان یکی از سریال‌های محبوب شبکه BBC و نتفلیکس دانست که مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کرده است. سریال روایت‌گر داستان خانواده شلبی پس از جنگ جهانی اول در بیرمنگام بریتانیا است که با تجارت غیرقانونی خود، مدام برای دولت مشکلات مختلفی را به‌وجود می‌آورند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو FuturLab با همکاری Curve Digital، بازی جدیدی را با محوریت سریال پیکی بلایندرز معرفی کرده‌اند.

دانلود ویدیو از آپارات

Peaky Blinders: Mastermind نام بازی جدید استودیو فیوچر لب است که یک بازی با دوربین از بالا به پایین به‌حساب می‌آید. بازیکنان می‌توانند در هر مرحله هدایت یکی از ۶ عضو کلیدی خانواده شلبی را برعهده بگیرند. هرکدام از این ۶ عضو مهارت‌های خاص خود را دارند و این شما هستید که در مأموریت‌های مختلف، باتوجه‌به شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید، از کدام شخصیت‌ها استفاده کنید. برای مثال در مکان‌هایی که نیاز به باز کردن درهای قفل شده دارید، باید کاراکتری را انتخاب کنید که دارای مهارت باز کردن قفل را دارد یا در بعضی از مراحل نیاز به رشوه دادن دارید تا بتوانید روند بازی را پیش ببرید.

در ادامه مشخص شده که داستان بازی Peaky Blinders: Mastermind هم یک پیش درآمد برای وقایع سریال به‌حساب می‌آید. ازاین‌رو داستان آن با همکاری استیون نایت، کارگردان سریال پیکی بلایندرز نوشته شده است. دراین‌میان اشاره کنم که گروه Feverist وظیفه ساخت ساندترک‌های بازی را برعهده دارد که موسیقی‌های فصل اول سریال هم برعهده این گروه بوده است. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی Peaky Blinders: Mastermind را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی پیکی بلایندرز: مسترمایند در تاریخ نامشخصی از فصل تابستان برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده